Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Grzechy śmiertelne e-handlu

0
Podziel się:

Wiele spółek zajmujących się e-handlem nauczyło się na swoich błędach, ale niektóre nieustannie popełniają te same grzechy.

Spółki zajmujące handlem w internecie popełniały w przeszłości wiele błędów. Co więcej ten sam zestaw pomyłek powtarzany jest nieustannie przez wchodzące na rynek spółki. Na szczęście te, które już przeszły przez trudny okres wyciągnęły właściwe wnioski.

Serwis E-Commerce Times wskazał siedem grzechów głównych popełnianych przez spółki zajmujące się e-handlem.

Pierwszym grzechem śmiertelny jest wiara, że w internecie można sprzedawać wszystko. Taka postawa doprowadziła do upadku serwisów Pets.com, Furniture.com i Living.com.

Na drugim miejscu wśród najważniejszych błędów znajduje się przekonanie, że rynek handlu internetowego będzie rok rocznie rósł o 100 do 200%.

Powszechnym grzechem jest też brak integracji kanałów sprzedaży. Wiele internetowych klęsk wiązało się z brakiem integracji kanałów sprzedaży offline i online.

Czwarty grzech to robienie wszystkiego, aby przyciągnąć klientów. Następnie nie przykłada się wystarczającej uwagi utrzymaniu już istniejących klientów.

Kolejnym powszechnym zaniedbaniem jest brak przykładania należytej uwagi do sprawności działania serwisu i związanych z tym doświadczeń klientów.

Jednym z najbardziej śmiertelnych grzechów było nie zwracanie uwagi na koszty. Powszechnym zaniedbaniem jest też koncentrowanie się na zagwarantowaniu jak najniższych cen, nie patrząc jednocześnie na stworzenie innych propozycji.

Na końcu pozostaje złość. Przegrani zdają sobie sprawę z popełnionych przez siebie błędów. wtedy mogą już być źli jedynie na siebie.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)