Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Inauguracja Vendi.pl

0
Podziel się:

26 września 2001 roku zainaugurował działalność komercyjną internetowy pasaż handlowy Vendi.pl, projekt Centrum Handlu Internetowego Sp. z o.o., spółki Agory S.A. i ComputerLandu S.A.

Vendi.pl obsługiwać będzie handel detaliczny w Internecie (B2C). W okresie przedpremierowym w pasażu zarejestrowało się już ponad pięćdziesiąt sklepów, a do połowy przyszłego roku Centrum Handlu Internetowego spodziewa się mieć ich nawet kilkaset.

Oferta pasażu skierowana jest równolegle do dwóch grup: internautów, którzy zainteresowani są zakupami w sieci oraz do małych i średnich przedsiębiorstw, prowadzących działalność handlową i usługową.

Internauci mogą korzystać w Vendi.pl z wyszukiwarki, katalogu towarów opatrzonych informacją i cennikiem oraz dokonywać zakupów w całym pasażu za pomocą jednego koszyka. System pamięta zawartość koszyka z zakupami oraz śledzi historię zamówień. Ponadto użytkownicy są informowani o każdym etapie realizacji ich zamówienia (przyjęte do realizacji, wysłane, itp.). Każdy adres dostawy jest zapamiętywany automatycznie. Dzięki temu w przypadku ponownego zakupu nie trzeba wprowadzać danych od nowa. Moduł geolokalizacji pozwala na wyszukanie i kupowanie w sklepach, które znajdują się najbliżej kupującego. Specjalny mechanizm recenzji i oceny sklepów pozwala na wymianę informacji na temat zakupów w poszczególnych sklepach, a tym samym wyszukiwanie sklepów z najlepszą ofertą.

Klienci pasażu mogą wykorzystywać następujące metody płatności: przelew, płatność za zaliczeniem pocztowym oraz kartę kredytową. Płatność kartą kredytową możliwa jest obecnie dzięki połączeniu pasażu vendi.pl z systemem e-Card. Vendi.pl zintegruje się też z systemami Citibanku i PolCardu. Firmy te gwarantują bezpieczeństwo transakcji poprzez szyfrowanie numeru karty, który trafia bezpośrednio do centrum autoryzacji kart, z pominięciem sklepu sprzedawcy.

Małym i średnim przedsiębiorstwom pasaż oferuje łatwe w użyciu narzędzia do budowy i zarządzania sklepem internetowym oraz zapewnia dodatkowy kanał dystrybucji towarów i usług poprzez tani dostęp do szerokiego grona internautów. Jest to możliwe dzięki integracji pasażu z portalem Agory - Gazeta.pl.

wiadomości
gospodarka
e-biznes
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)