Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Money i TOK razem

0
Podziel się:

W wyniku podpisanej umowy stacja i portal współtworzą materiały na temat gospodarki, finansów i ekonomii. Dodatkowo najciekawsze materiały własne - wywiady, teksty, audycje i programy - prezentowane są w medium partnerskim. Money.pl publikuje na swoich 'łamach' najciekawsze audycje i programy gospodarcze przygotowane przez dziennikarzy rozgłośni. Materiały Radia TOK FM dostępne są w portalu zarówno w postaci tekstu jak i plików audio. Z kolei eksperci Money.pl komentują bieżące wydarzenia ekonomiczno-polityczne, gospodarcze i finansowe w audycjach rozgłośni, m.in. w 'Wywiadzie gospodarczym'. Współpraca merytoryczna będzie odbywała się także w zakresie tematów specjalnych, np.: e-finansów czy małej i średniej przedsiębiorczości. W najbliższym czasie powstanie także informator prawno-gospodarczy, prezentowany raz w miesiącu w obydwu mediach.

Marek Tejchman - prowadzący programy gospodarcze w Radiu TOK FM, tak uzasadnia decyzję o nawiązaniu współpracy z portalem: 'I Radio TOK FM i Money.pl są mediami informacyjnymi. W programach gospodarczych naszego radia wyjaśniamy, jak ekonomia wpływa na życie - chcemy naszym słuchaczom ułatwiać decyzje dotyczące finansów osobistych. Money.pl to miejsce, gdzie można znaleźć nowości finansowe, z kolei goście programów gospodarczych naszego radia potrafią świetnie wyjaśnić zawiłości polskiej rzeczywistości gospodarczej - dlatego nasza współpraca wydaje się czymś naturalnym.'

Arkadiusz Osiak - prezes zarządu Money.pl komentuje. 'Cieszę się z nawiązania współpracy właśnie z TOK FM. To radio ma dobrą markę. Nic dziwnego - prezentują publicystykę na wysokim poziomie, mają świetnych komentatorów, ich przewagą nad rozgłośniami muzycznymi jest szybka i pełna informacja. To nie narzucające się radio dla wymagającego słuchacza. Odpowiada nam wizerunek TOK FM. Mam nadzieję, że nasza współpraca spodoba się naszym odbiorcom.'

http://www.money.pl

internet
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)