Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Nowa kampania reklamowa ASTER promująca telefonię cyfrową

0
Podziel się:

1 marca 2005 roku ASTER, jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych w Warszawie, rozpoczyna kampanię reklamową zintegrowanych usług - telewizji cyfrowej, Internetu oraz telefonii cyfrowej pod hasłem Jeden kabel, trzy korzyści.

Kampania będzie prowadzona w marcu 2005 roku i ma na celu promocję oferty zintegrowanej oraz wsparcie sprzedaży.

Grupą docelową kampanii są mieszkańcy Warszawy i okolic w wieku 18 - 55 lat, z wykształceniem średnim lub wyższym, o dochodach powyżej średniej warszawskiej.

Na kampanię składają się wybrane działania ATL: reklama w prasie (GW Stołeczna, Metro, Metropol, Fakt Warszawa, Dzień Dobry), Internecie (w portalach internetowych - onet.pl, Portal Kultury Miejskiej, gazeta.pl, Życie Warszawy). Medium wspierającym jest radio. Spoty reklamowe będą emitowane w radiu Eska, PIN, Pogoda oraz 94FM. Działania BTL to przede wszystkim komunikacja z abonentami za pomocą wysyłki bezpośredniej, kanału ASTERInfo, stron www.aster.pl oraz działania z zakresu komunikacji z mediami.

Kreację do kampanii przygotowała agencja Marketing and Communications Consultants, media zaplanował MediaConcept.

http://www.aster.pl

internet
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)