Za pośrednictwem stron internetowych można sprawdzić rozkład lotów samolotów Lufthansy na całym świecie, jak również dokonać rezerwacji biletu online. Towarzystwo lotnicze zapowiada również, że już niedługo pojawią się w serwisie nowe oferty. - W sierpniu Lufthansa przygotowuje specjalne ceny biletów, jak również konkurs internetowy '30 niespodzianek na trzydziestolecie Lufthansy !'.
Nie powinno dziwić, że niemiecki przewoźnik uruchomił nową stronę w okresie letnim. To właśnie teraz serwisy przeżywają okresowy boom. Duże towarzystwa lotnicze potrafią wykorzystać tę tendencję. Przykładowo Delta Airlines obniżyła ceny biletów zamawianych online i tylko w czerwcu sprzedała poprzez internet 370 tys. sztuk. Po jeszcze większej obniżce w ubiegłym tygodniu przez siedem dni użytkownicy sieci kupili online 163 tys. biletów.
Analitycy z Jupiter Media Metrix uważają, że lotniczy e-commerce jest sektorem z przyszłością. W ubiegłym roku strony internetowe towarzystw lotniczych zanotowały o 26% większy ruch niż rok wcześniej.