Największe zmiany na odświeżonej stronie easygo.pl dotyczą części prezentacyjnej i transakcyjnej - Nasze obserwacje, statystyki i wewnętrzne badania potwierdziły starą prawdę, że klient internetowy kupuje głównie oczami. Te przemyślenia zmobilizowały nas do przebudowania oferty tak, aby położyć większy nacisk na elementy graficzne. - komentuje zmiany na stronie Tomasz Domżalski, odpowiedzialny w easygo.pl za marketing.
Głównym elementem prezentacji każdej oferty są w tej chwili zdjęcia obiektu i regionu. Tuż obok zaprezentowane są wszystkie najważniejsze informacje o danej ofercie, a więc: nazwa imprezy, obiektu w którym docelowo się zatrzymamy, rodzaju wyżywienia, usytuowaniu hotelu względem plaży czy centrów rozrywkowych, formy dojazdu, terminów turnusów, przykładowe ceny za pobyt w wybranym okresie czasu i miejsce wylotu.
Poniżej znajdziemy pełne rozszerzenie wszystkich tych informacji, a także nowość nie spotykaną dotąd w krajowej sprzedaży turystyki online. - Przebudowaliśmy naszą bazę w taki sposób, aby każdy klient jednym ruchem pomarańczowego suwaka mógł wybrać i zobaczyć wszystkie możliwe warianty długości imprezy turystycznej oraz ceny jakie przygotował dla niego organizator - dodaje Domżalski.
Od dziś każdy klient nie powinien mieć też najmniejszego problemu z poruszaniem się w części transakcyjnej. Przygotowany na górze okna ofertowego przewodnik poszczególnych kroków ułatwia i porządkuje przejście całej procedury - Podzieliliśmy pobyt klienta na naszej stronie na cztery proste kroki - informuje Marcin Kazieczko, odpowiedzialny za rozwiązania IT w portalu - W pierwszym klient wybiera ofertę, w drugim przygląda się zaznaczonej propozycji, w trzecim dokonuje intuicyjnie prostej rezerwacji, a w czwartym kończy całość procedury. Kolor pomarańczowy w górnym przewodniku informuje klienta, na którym etapie aktualnie się znajduje.
Do stałych elementów portalu dołączyła także nowa sekcja. Oferta Dla firm przygotowana została specjalnie z myślą o firmach poszukujących wyjazdów biznesowych, szkoleniowych, konferencyjnych, lojalnościowych i motywacyjnych. - W stałej ofercie mamy przygotowanych kilkanaście propozycji pakietowych, ale misją tego działu jest tworzenie ofert indywidualnie szytych na miarę każdego grupowego klienta - wyjaśnia Iwona Sokołowska, manager projektu.
Odświeżona strona easygo.pl nabrała też nowej lekkości i przejrzystości. Nieznacznie zmienił się układ graficzny stałych elementów serwisu. Wszystkie zmiany są krokiem w stronę graficznej integracji wyglądu strony wycieczkowej z nowymi portalami rezerwacji miejsc hotelowych i biletów lotniczych. Ich uruchomienie zapowiadane jest na najbliższe tygodnie.
easygo.pl przygotowało na sezon lato 2006 ponad 150 tys. ofert, w tym blisko 50 tys. propozycji typu first minute. Zarząd firmy powiększył o 100% zespół tworzący centrum rezerwacji i szacuje, że w tym roku obsłuży blisko 18 tys. klientów.
http://www.easygo.pl