Wszystkie formaty mogą mieć maksymalnie wagę 25 kB.
Planowana jest początkowo sprzedaż na czas, tydzień wyświetleń będzie kosztował w promocji od 100 do 4 tys. PLN. Cena zależy od umiejscowienia bannera i oglądalności witryny.
'Zaczynamy od promocji nowego produktu. Oferta jest bardzo zachęcająca, koszt jednej odsłony jest niższy niż w kampanii banerowej, a wielkość reklamy umożliwia zamieszczenie znacznie większej ilości informacji niż dotychczas, dając reklamodawcom większe pole do popisu. Taka reklama będzie zatem o wiele skuteczniej docierała do internautów' - powiedział Marek Rusiecki, Sales Director firmy Ad.net S.A.
'Wprowadzenie nowych formatów reklamy jest częścią polityki firmy. Staramy się być bardzo elastyczni i szybko dostosować się do wymagań rynku. Działając w branży reklamy internetowej musimy szukać nowych możliwości' - dodał Ivan Jones , Managing Director Ad.net-u.
Aktualnie produkt jest dostępny na ponad 15 witrynach zrzeszonych w sieci Ad.net, a dołączą do nich niedługo następne witryny. Wielkości nowych form reklamy są zgodne ze standardami obowiązującymi od końca lutego w Interactive Advertising Bureau.
Warszawska sieć reklamowa Ad.net zatrudnia obecnie 10 pracowników. Spółka otworzyła nedawno swoje przedstawicielstwa w krajach nadbałtyckich (Litwa i Łotwa). Na Łotwie Ad.net jest przedstawicielem drugiego co do popularności serwisu TV.net. Do końca roku firma planuje mieć w swojej ofercie ok. 150 witryn generujących blisko 100 mln odsłon miesięcznie.