Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Nowa reklama z Ad.net

0
Podziel się:

Internetowa agencja reklamowa Ad.net wprowadziła nowe formaty reklam dostępnych dla klientów - Medium Rectangle o rozmiarze 300x250 oraz Large Rectangle o wymiarach 336x280.

Wszystkie formaty mogą mieć maksymalnie wagę 25 kB.

Planowana jest początkowo sprzedaż na czas, tydzień wyświetleń będzie kosztował w promocji od 100 do 4 tys. PLN. Cena zależy od umiejscowienia bannera i oglądalności witryny.

'Zaczynamy od promocji nowego produktu. Oferta jest bardzo zachęcająca, koszt jednej odsłony jest niższy niż w kampanii banerowej, a wielkość reklamy umożliwia zamieszczenie znacznie większej ilości informacji niż dotychczas, dając reklamodawcom większe pole do popisu. Taka reklama będzie zatem o wiele skuteczniej docierała do internautów' - powiedział Marek Rusiecki, Sales Director firmy Ad.net S.A.

'Wprowadzenie nowych formatów reklamy jest częścią polityki firmy. Staramy się być bardzo elastyczni i szybko dostosować się do wymagań rynku. Działając w branży reklamy internetowej musimy szukać nowych możliwości' - dodał Ivan Jones , Managing Director Ad.net-u.

Aktualnie produkt jest dostępny na ponad 15 witrynach zrzeszonych w sieci Ad.net, a dołączą do nich niedługo następne witryny. Wielkości nowych form reklamy są zgodne ze standardami obowiązującymi od końca lutego w Interactive Advertising Bureau.

Warszawska sieć reklamowa Ad.net zatrudnia obecnie 10 pracowników. Spółka otworzyła nedawno swoje przedstawicielstwa w krajach nadbałtyckich (Litwa i Łotwa). Na Łotwie Ad.net jest przedstawicielem drugiego co do popularności serwisu TV.net. Do końca roku firma planuje mieć w swojej ofercie ok. 150 witryn generujących blisko 100 mln odsłon miesięcznie.

wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)