Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Nowy cennik usług reklamowych Onet.pl

0
Podziel się:

Od 1 stycznia 2006 Biuro Reklamy Onet.pl wprowadza nowy cennik i proponuje znaczną rozbudowę oferty usług reklamowych. Modyfikacje cennika mają służyć zwiększeniu jakości zamawianych kampanii oraz skuteczniejszemu i sprawniejszemu zarządzaniu oferowaną przestrzenią reklamową.

Od nowego roku reklamy emitowane na stronach Onet.pl będą miały większą niż dotąd objętość, i to przy niezmienionej cenie. Reklamodawcy będą mogli przygotowywać bardziej rozbudowane i zaawansowane graficznie reklamy bez konieczności dopłaty za emisję. Zmiana ta jest wynikiem rozwoju infrastruktury sieciowej opartej na łączach szerokopasmowych (tzw. 'szybkich łączach') co gwarantuje, że reklamy o zwiększonej objętości bez przeszkód wyświetlą się na ekranach użytkowników sieci WWW.

Wśród wprowadzonych modyfikacji oferty na szczególną uwagę zasługują.:
- Rozbudowa i nowe możliwości oferty pakietów zasięgowych OnetPower;
Są to duże pakiety emisji billboardu internetowego realizowane w obrębie całego portalu i gwarantujące osiągnięcie w krótkim czasie dużej liczby kontaktów z reklamą przy bardzo dużym zasięgu i po bardzo konkurencyjnej cenie jednostkowej. Klienci będą w ramach pakietów mogli wykorzystywać nie tylko billboard ale również billboard rozwijany, co daje większe możliwości kreacyjne i pozwala w atrakcyjniejszy sposób zaprezentować komunikat reklamowy.

- Nowe narzędzie reklamowe: OnetPower Video;
To kolejny element linii produktowej OnetPower i kolejny krok w kierunku wykorzystania multimediów do celów reklamy internetowej. Pakiety odsłon OnetPower Video, dzięki użyciu reklamy VideoAd, gwarantują maksymalny efekt wizerunkowy, a równocześnie osiągnięcie bardzo dużego zasięgu.

- Pakiety serwisów - OnetTarget;
Onet.pl oferuje możliwość realizacji kampanii w ramach grup serwisów, których tematyka jest ściśle dopasowana do konkretnych grup celowych. W nowym cenniku Onet.pl zoptymalizował składy pakietów pod kątem dopasowania do określonej grupy celowej (affinity) oraz możliwości dotarcia (dopasowanie odsłon. Oferowane pakiety to: Kobieta, Mężczyzna, Młodzież, Menedżer, Internet and Komputery, Adrenalina, Lifestyle.

Jak podkreśla dyrektor Działu Sprzedaży Usług Marketingowych Onet.pl Jacek Makowski: wprowadzenie nowego cennika usług reklamowych świadczonych przez portal jest podyktowane przede wszystkim naszą konsekwencją w dążeniu do uelastycznienia i uatrakcyjnienia oferty produktowej. Chcemy także przekazać wszystkim klientom: dotychczasowym jak i potencjalnym wyraźny i jasny sygnał: oferujemy więcej i lepiej przy tej samej cenie.

http://www.onet.pl

wiadomości
gospodarka
e-biznes
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)