Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Ponad 8000 abonentów airbites w pół roku

0
Podziel się:

Firma Air Bites Polska rok 2005 zamknęła liczbą ponad 8000 klientów. Tylko sześć miesięcy wcześniej spółka zaczęła przyłączać do swojej sieci pierwszych użytkowników.

Rok 2005 był dla Air Bites dość intensywny. Tego roku na wiosnę spółka weszła do Polski, założyła główną siedzibę w Krakowie i już w lipcu zaczęła podłączać do sieci pierwszych klientów. Następnie sukcesywnie otwierała oddziały w Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu. Pod koniec roku okazało się, iż przekonali do siebie ponad 8000 osób. W 2005 Air Bites przeprowadził też testy w Słowacji, Rumunii i Bułgarii, których efekty pozwoliły na rozpoczęcie ekspansji na rynku tych krajów.

'Otwarcie filii na Słowacji, w Rumunii i Bułgarii to kontynuacja naszych planów. Zamierzamy też poszerzyć działalność o inne kraje Europy Środkowowschodniej. Przygotowujemy się do testów również w innych państwach' - mówi Marcin Jędrowiak, dyrektor ds. rozwoju w Air Bites Polska.

'Jednocześnie będziemy kontynuować dynamiczne poszerzanie dostępności do szerokopasmowego Internetu w Polsce, co pozostaje naszym priorytetem. Chcemy sukcesywnie rozwijać i udoskonalać naszą szerokopasmową sieć w Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i ich okolicach. Przeprowadzamy badania rynkowe, których wyniki wpłyną na ostateczny wybór kolejnych miast Polski, w których otworzymy swoje oddziały. Naszym celem jest dotarcie do możliwie dużej ilości klientów indywidualnych we wszystkich krajach, do których wejdziemy ze swoją usługą'- dodaje.

Air Bites Polska dostarcza szybki, szerokopasmowy Internet w kilku różnych technologiach (w zależności od dostępnej infrastruktury) umożliwiających transfer danych do 1 Mbit/s, już od 61 zł (74,42 brutto) miesięcznie. Spółka kieruje swoją ofertę głównie do klientów indywidualnych, których przekonuje nie tylko ceną ale i jakością swoich usług.

http://www.airbites.net.pl

wiadomości
gospodarka
e-biznes
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)