Łączne nakłady w okresie pierwszych 6 miesięcy jego działalności pochłonęły 2,6 mln USD.
Serwis zajmuje się głównie dystrybucją kontentu rozrywkowego, organizacją czatów, udostępnianiem gier on-line oraz aplikacji SMS pod telefonię komórkową i jest jak do tej pory jedynym internetowym przedsięwzięciem grupy ITI Holdings. Według założeń twórców wortal Tenbit.pl miał stać się częścią integralną jednego wielkiego mechanizmu na jaki składają się spółki wchodzące w skład ITI, a którego sercem jest telewizja TVN.
Do tej pory wortal może pochwalić się około 180 tys. zarejestrowanych użytkowników tworzących tzw. – Otwartą Społeczność Sieci. Ważnym elementem działalności Tenbit.pl jest produkcja internetowego programu telewizyjnego na żywo.
Jak wynika z raportu rocznego ITI Holdings, „new media” wypracowały w 2000 r. łącznie 213 tys. USD przychodów, z czego 77 tys. USD to wynik sprzedaży usług i dóbr przez Tenbit.pl do innych spółek holdingu.
Według kalkulacji przeprowadzonych przez Parkiet strata rozrywkowego wortalu wyniosła na koniec 2000 r. 1,5 mln USD.