Liczba internautów, którzy w minionym sezonie zakupili imprezę zagraniczną za pośrednictwem portalu wyniosła 17 tysięcy - więcej, niż w trzech ostatnich latach działalności firmy (14,5 tys.- 2002-2004). Miniony rok upłynął również pod znakiem intensywnego rozwoju - Wakacje.pl zaczęły działać także offline, otwierając punkty sprzedaży bezpośredniej w dużych centrach handlowych. Ważnym wydarzeniem było również uruchomienie na początku br. serwisu Wypoczynek.pl, poświęconego wyłącznie turystyce krajowej.
Miniony rok był dla nas okresem wytężonej pracy i ani na chwilę nie zwolniliśmy tempa. Zwiększyły się nie tylko przychody firmy, ale również zyski, których na razie nie chcielibyśmy ujawniać. Jednak już teraz z całą pewnością możemy stwierdzić, że są wyższe, niż te przewidywane w prognozie na 2005 rok. - mówi prezes Wakacje.pl - Michał Kaczorowski.
http://www.wakacje.pl