Kolejne miejsca zajęły Wirtualna Polska (14,0 proc. - spadek o 2,0 proc. w stosunku do roku 2003), Interia (11,0 proc. - wzrost o 1 proc.) oraz Gazeta.pl (10 proc.- spadek o 2,0 proc.)
Spośród sieci reklamowych absolutnym liderem w pierwszym półroczu był Ad.net z 14,0 proc. udziałem w rynku reklam.
W ostatnich kilku latach internet był najszybciej rozwijającym się medium reklamowym w Polsce.
Według CR Media w latach 2000-03 wydatki na reklamę w internecie wzrosły prawie ośmiokrotnie, podczas gdy wydatki na reklamy w pozostałych mediach wzrosły o 1-25 proc. w zależności od medium.
W roku 2000 przychody netto z reklamy internetowej wyniosły 16 mln zł, aby w roku 2003 sięgnęły już 38 mln zł.
Według specjalistów CR Media główne przyczyny tak dynamicznego wzrostu to rosnąca liczba internautów oraz zwiększenie się zainteresowania reklamą internetową.
Obecnie 24,5 proc. Polaków dysponuje dostępem do internetu, co jest liczbą znacząco niższą niż w krajach Europy Zachodniej.