Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Światowy rynek e-biznesu bezprzewodowego

0
Podziel się:

Światowe przychody z bezprzewodowego e-biznesu wyniosły w 2001 r. 110 mld USD, co oznacza 46% wzrost w porównaniu z 2000 r., kiedy przychody branży sięgały zaledwie 75 mld USD

– wynika z raportu opublikowanego przez Gartner Consulting.

Wzrost wartości e-biznesu bezprzewodowego był napędzany sprzedażą usług i oprogramowania pośredniczącego. Najważniejsze były usługi typu business-to-employee (B2E). Wraz z koncentracją uwagi rynku na usługach B2E i jego dojrzewaniu, rynek przestał być zdominowany przez małych dostawców, a ich miejsce zajmują duzi, tradycyjni producenci.

„Odkryliśmy, że niektórzy dostawcy trzymają palce na pulsie i są na drodze do sukcesu, podczas gdy pozostali ciągle szukają swojego miejsca” – twierdzi Victor Milligan, wiceprezes Gartner Consulting. „Patrząc w przyszłość, producenci muszą pracować nad dostarczeniem bardziej całościowych rozwiązań, aby sprostać potrzebom bezprzewodowego e-biznesu.”

Rozwój rynku będzie zależał od dwóch głównych czynników: stanu gospodarki i potrzeby koncentracji dostawców na jakości doświadczeń klientów. „Stwierdziliśmy, że słabszy rozwój gospodarki światowej będzie miał znaczący wpływ na ten rynek, szczególnie w sytuacji zmiany przez firmy planów budżetowych, które są koncentrowane obecnie na potrzebie przetrwania” – powiedział Milligan. „Naszym zdaniem, w 2002 r. bezprzewodowy e-biznes powinien radzić sobie lepiej niż inne rozwiązania, ponieważ ten sektor jest bezpośrednio powiązany z wydajnością i zwrotem z inwestycji”.

W przyszłości dostawcy tego typu rozwiązań muszą skoncentrować się na użyteczności i wygodzie korzystania z bezprzewodowego e-biznesu.

e-biznes
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)