Za stworzenie nowej wersji strony odpowiedzialna była agencja interaktywna OS3 multimedia. - Mamy już ponad milion klientów. Nasza nowa strona internetowa dzięki zastosowaniu zasad użyteczności ma być czytelna i łatwa w nawigacji dla wszystkich naszych obecnych i potencjalnych klientów, bez względu na zakres ich doświadczeń z Internetem - mówi Oliver Rockstein, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Tele2.
Nowa wersja serwisu zawiera funkcjonalności ułatwiające potencjalnym, prywatnym i biznesowym klientom zapoznanie się z ofertą połączeń telefonicznych i internetowych. Wkrótce dostępna będzie funkcja doradcy on-line, czyli aplikacja pozwalająca na podstawie kilku pytań dobrać optymalną taryfę dla określonego klienta. Do dyspozycji internautów przekazane zostały także formularze umów i poleceń zapłaty.
Nacisk w projektowaniu strony www.tele2.pl położony został na łatwość nawigacji i szybki dostęp do informacji. Obszerne dane, w tym prezentacja usług i cenników, zostały uporządkowane według typu i grupy docelowej. Do informacji o ofercie można dotrzeć z poziomu strony głównej za pomocą maksymalnie dwóch kliknięć myszką.
Agencja interaktywna OS3 multimedia specjalizuje się w tworzeniu strategii, budowaniu wizerunku Klienta oraz kształtowaniu trwałych więzi z otoczeniem poprzez Internet i nowe media.
www.tele2.pl