Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Travelplanet.pl - rekordowa sprzedaż w 2005 roku

0
Podziel się:

Po pięciu latach obecności na rynku Travelplanet.pl SA nie zwalnia tempa rozwoju. Rok 2005 spółka zakończyła sprzedażą na poziomie 38,2 mln PLN (TTV - Total Transaction Value), co oznacza dynamikę wzrostu na poziomie 219% w stosunku do roku 2004. Doliczając do tej kwoty wartość sprzedanych bonów płatniczych na poziomie 1,99 mln PLN, łączna wartość sprzedaży przekroczyła 40 mln PLN.

Spółka w ciągu roku obsłużyła niemal 20.000 klientów, tyle samo ile w pierwszych czterech latach jej działalności. Rozpoczęła również z sukcesem tworzenie innowacyjnej sieci Punktów Obsługi Klienta (POK) w centrach handlowych, która dorównuje najlepszym standardom europejskim pod względem zastosowanych rozwiązań technologicznych i marketingowych. Do końca roku 2005 zostały uruchomione cztery pierwsze POKi - w Warszawie, Katowicach i Bydgoszczy.

Prezes Travelplanet.pl - Tomasz Moroz - podkreśla, że tak wysoki wzrost sprzedaży spółki wynika przede wszystkim z konsekwentnej realizacji przyjętej strategii rozwoju oraz z bardzo dobrej koniunktury panującej na rynku dystrybucji turystyki przez internet.

W roku 2005 Travelplanet.pl zwiększyła szczególnie dynamikę sprzedaży w nowych obszarach jej działalności, wykorzystując boom na rynku biletów lotniczych w Polsce. Aero.pl, serwis przejęty przez Travelplanet.pl w roku 2003, stał się w ciągu dwóch lat liderem sprzedaży biletów lotniczych przez Internet. Jak mówi Tomasz Moroz to nie koniec dynamicznego rozwoju poszczególnych segmentów działalności spółki. Zamierzamy w dalszym ciągu pracować nad rozwojem marki TravelPass, która obejmuje głownie dystrybucję bonów płatniczych oraz obsługę podróży służbowych dla klientów korporacyjnych. Będziemy również rozwijali sprzedaż tanich hoteli w Polsce i na świecie, ponieważ ten obszar rynku ma bardzo duży potencjał wzrostowy.

W bieżącym roku Travelplanet.pl zapowiada dynamiczny rozwój swojej sieci sprzedaży. Ma ona liczyć na koniec roku 2006 ok. 12 Punktów Obsługi Klienta (POK) zlokalizowanych w największych miastach Polski. Jak podkreśla Tomasz Moroz, choć rozwój sieci sprzedaży to jeden z ważniejszych celów spółki w roku 2006, to nadal zdecydowaną większość przychodów będziemy osiągać ze sprzedaży online, która jest dla nas priorytetowa.

http://www.travelplanet.pl

gospodarka
e-biznes
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)