Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

GSM-owe terminale płatnicze

0
Podziel się:

Oferowane przez PlusGSM bezprzewodowe – oparte na technologii GSM – terminale do płatności kartami płatniczymi zainstalowało ponad 450 klientów.

Po niespełna sześciu miesiącach od wprowadzenia usługi POS Plus (lub POS GSM), partnerzy sieci Plus GSM, Bank Zachodni WBK, PolCard oraz eService, zainstalowali ponad 450 terminali POS w restauracjach, hotelach, supermarketach oraz na stacjach benzynowych. Usługa ta zapewnia bezpieczeństwo realizacji transakcji kartami płatniczymi w dowolnych punktach sprzedaży.

POS Plus został wprowadzony na rynek w lipcu 2001 r. przez firmę Polkomtel SA, operatora sieci Plus GSM, we współpracy z dwoma partnerami - Bankiem Zachodnim WBK S.A. i firmą PolCard. Z czasem dołączyła do nich firma eService. Usługa pozwala na autoryzację kart płatniczych dzięki zainstalowanym terminalom elektronicznym POS z modemami GSM, których właścicielami są partnerzy Plus GSM. Polkomtel dostarcza karty SIM. Terminale wykorzystują system GSM zamiast tradycyjnych łączy telefonicznych. POS GSM eliminuje problemy związane z przyłączeniem do stacjonarnej linii telefonicznej oraz pozwala na rozszerzenie punktów akceptujących karty płatnicze.

POS Plus zapewnia klientom komfort, bezpieczeństwo, kontrolę nad dokonywanymi transakcjami płatniczymi, cyfrową jakość i szybkość dzięki w pełni cyfrowej transmisji danych (ISDN) oraz konkurencyjne ceny za połączenie (0,25 PLN za minutę połączenia). Usługa ta jest skierowana przede wszystkim do firm i osób prowadzących działalność gospodarczą, które nie mają możliwości korzystania z telefonii stacjonarnej, tj. stacji benzynowych, przedsiębiorstw kurierskich, dystrybutorów i korporacji taksówkowych, promów oraz przedstawicieli handlowych, a także lokali gastronomicznych, które dzięki nim mogą zapewnić swoim klientom nieprzerwany kontakt ze swoją kartą.

W ciągu sześciu miesięcy od pojawienia się usługi POS Plus na rynku, najwięcej terminali sprzedano restauracjom, hotelom, stacjom benzynowym oraz supermarketom, gdzie te ostatnie instalują je w celu przyspieszenia transakcji płatniczych.

13 stycznia b.r. skorzystała z tej usługi również fundacja Jurka Owsiaka. Sukcesem zakończyło się użycie mobilnych POS-ów podczas finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Obsłużono ponad 900 transakcji wpłat z kart kredytowych na konto Orkiestry.

wiadomości
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)