Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Komórkowcy dla powodzian

0
Podziel się:

Punkty zgromadzone w programie lojalnościowym Idei mogą pomóc powodzianom.

Z myślą o pomocy ofiarom powodzi Idea oferuje w dniach 31.07-19.08 br. uczestnikom programu Idea Profit możliwość przekazania dowolnej liczby punktów PROFIT ze swojego konta punktowego w Programie Idea Profit dla powodzian.
Swoje punkty Profit można przekazać na rzecz powodzian wysyłając SMS-a z zadeklarowaną liczbą punktów na numer 400, np. SMS z komendą 100 oznacza, że uczestnik Programu deklaruje 100 punktów Profit dla ofiar powodzi.

Do końca sierpnia PTK Centertel przekaże na rzecz powodzian kwotę wynikającą z przeliczenia na PLN punktów Profit przekazanych przez uczestników Programu Idea Profit wg przelicznika: 1 pkt. - 0,04 zł. Zebrane w ten sposób pieniądze trafią na konto Polskiej Akcji Humanitarnej.

Informacja o akcji charytatywnej zostanie wysłana SMS-em do wszystkich aktywnych uczestników Programu Idea Profit oraz będzie zamieszczona w Internecie na stronie www.idea.pl/profit

Ponadto Marek Józefiak, prezes zarządu PTK Centertel zadeklarował przekazanie na rzecz akcji „Pomoc dla Powodzian” kwoty 40.000 zł.

Dodatkowo od 29.07.br. użytkownicy sieci Idea (POP, Optima, Meritum) mogą wspomóc finansowo osoby poszkodowane podczas powodzi. W tym celu został uruchomiony specjalny numer SMS: 7511. Cena za każdej wiadomości wysłanej na ten numer wynosi 5 zł (netto). Wpisana treść powinna brzmieć DAR. Wysłanie SMS na numer 7511 zostanie potwierdzone SMS-em zwrotnym: „SIEC IDEA I TELEWIZJA POLSKA S.A. DZIEKUJA ZA DAR PRZEKAZANY DLA POWODZIAN”.

Opłata za każdego SMS wysłanego na numer 7511 zostanie przekazana na rzecz osób poszkodowanych podczas powodzi. Pieniądze zebrane podczas akcji rozdzielane będą przez samorządy lokalne. Numer SMS 7511 będzie komunikowany przez Telewizję Polską w uruchomionym specjalnym studio w TVP 1 i Programie 2, gdzie na żywo telewidzowie będą informowani o sytuacji powodziowej i liniach telefonicznych dla telewidzów w celu kojarzenia osób niosących pomoc i potrzebujących pomocy.

wiadomości
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)