Szczegółowe dane spółka przedstawi w listopadzie - poinformowała spółka w czwartkowym komunikacie.
"Przychody spółki zwiększyły się o około 13 proc. - do 1,7 mld zł" - napisano w komunikacie.
W III kwartale 2004 roku liczba klientów PTC przekroczyła 8 milionów, co według szacunków spółki daje jej ponad 39-proc. udział w rynku.
"Wzrost liczby klientów o 39 proc. w skali 12 miesięcy, głównie w segmencie prepaid, wiązał się ze spadkiem średniego wskaźnika ARPU z 79 zł w III kwartale 2003 roku do 67 zł w III kwartale bieżącego roku" - napisano w komunikacie.
Jak poinformowała spółka znacząco wzrósł ruch generowany przez klientów obu segmentów: prepaid i klientów płacących abonament.
"Jest to wynikiem istotnych obniżek cen usług oferowanych pod marką Era, jak i wprowadzenia usług bezabonamentowych Heyah" - napisano w komunikacie.
EBITDA wyniosła ponad 0,75 mld zł, około 14 proc. więcej niż w tym samym okresie 2003 roku.
W III kwartale 2004 roku PTC zainwestowało 236 mln zł.