Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Nino Dzhikiya
|
aktualizacja

Nino o biznesie: Bobby Burger. Na tym biznesie zarobisz już po miesiącu

Pierwszą i największą sieć burgerowni w Polsce zapoczątkował foodtruck prowadzony przez dwóch znajomych. Dziś Bobby Burger to sieć licząca 40 lokali w 17 polskich miastach, w tym 24 franczyzowe. Teraz jej założyciele stworzyli grupę kapitałową Real Food, do której zaprosili Michała Kicińskiego, współtwórcę CD Projektu i właściciela wegańskiej restauracji Wegeguru. Współzałożyciel sieci Krzysztof Kołaszewski mówi Nino Dżikiji, gdzie firma szuka inwestorów i jak wyglądają rygorystyczne kontrole, którym co miesiąc poddawani są lokale firmy.

KOMENTARZE
(16)
JohnR
5 lata temu
Przepyszne jedzienie, niedawno wybrałem się z rodziną. Super lemoniada, dla młodego też było coś w menu. Teraz widzę znów nowy burger sezonowy, super miejsce, super klimat! Bankowo wrócę.
Miron
5 lata temu
Nie podobają mi się nazwy Bobby, Nino, to nie polskie i dlatego nie kupię nic
drobny
5 lata temu
Na ulicy widać coraz większe rzesze wielbicieli tego rodzaju jedzenia. Po raz pierwszy coś takiego zobaczyłem 13 lat temu wyjeżdżając do Niemiec, myślałem że wylądowałem na obcej planecie, pełnej otyłej młodzieży.
Brosiu
5 lata temu
Niestety jadłem tam jednego z gorszych hamburgerów w życiu. Mięso było przesuszone, całość zalana majonezem. Takie sieciowe byle co, daleko do prawdziwego burgera.
tak by węże
5 lata temu
łapali jakoś ich wiele -wykluło- szczelnie te groźne ...zjadła by z takiego gada gulasz a tak typowe cwaniarstwo