Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Marcin Walków
Marcin Walków
|
aktualizacja

Podczas lotu uszkodzili nam walizkę. Oto czego możemy się domagać od przewoźnika

- Jeśli widzimy, że bagaż jest pęknięty, uszkodzone są kółka czy uchwyty, oczywistym jest, że najpierw powinniśmy wypełnić protokół PIR. Później odpowiedzialnością przewoźnika jest, aby zwrócił pieniądze. To podstawowa zasada - mówił Karol Muż, koordynator Europejskiego Centrum Konsumenckiego przy UOKiK, w programie Money.pl. Zwrócił uwagę, że przewoźnik może zaoferować w zamian nową walizkę z dostępnej oferty albo ją naprawić. Zdarza się jednak, że wymaga dostarczenia zaświadczenia o tym, że uszkodzona walizka nie nadaje się już do naprawy. - Przewoźnik ma obowiązek szkodę nam naprawić. Co do zasady, to się powinno odbyć monetarnie - dodał Muż.

6
Podziel się:
KOMENTARZE
(6)
Elo
rok temu
Haha, ja od 6 stycznia czekam na odpowiedź i nic. Cisza
O-o
rok temu
Naprawić walizkę? To jakaś ściema co wypisujecie.
Poszkodowany
rok temu
Po uszkodzeniu bagazu Firma ent... air w odpowiedzi napisała że ogólnie to ona nie odpowiada za za szkody w bagażu co jest brednią w finale po przepychankach i próbie zmęczenia klienta przyznają śmieszne grosze..walizka do wywalenia...
ktoś
rok temu
a ile dni dodatkowego urlopu należy wziąć, na załatwienie tych wszystkich formalności, do końca?.....
Macak
rok temu
Z mojej oderwały się kółka, walizka z wyższej półki i w miarę nowa. Odpowiedź że za elementy wystające i ruchome nie odpowiadają