Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Polska Rada Centrów Handlowych opracowała Center Management Summit – unikatowy program dla Zarządców Centrów Handlowych

0
Podziel się:

Zbliża się Flagowe wydarzenie Polskiej Rady Centrów Handlowych ReDI, któremu patronuje Money.pl. 29 i 30 maja w Praskim Centrum KONESER spotkają się największe polskie marki, zarządcy nieruchomości handlowych, wybitni eksperci z Polski i zagranicy oraz setki uczestników. Ostatnie wolne miejsca – z kodem MONEY20 bilet taniej o 20%!

Polska Rada Centrów Handlowych opracowała Center Management Summit – unikatowy program dla Zarządców Centrów Handlowych
(Materiały prasowe)

Najważniejsze i najbardziej merytoryczne wydarzenie w polskiej branży handlu. Dwa dni, targi i konferencje, ponad 40 prelegentów z kraju i zagranicy.

Od sześciu lat stowarzyszenie PRCH organizuje największe w Polsce dwudniowe spotkanie dla branży handlu – realizując tym samym swoją misję. W tym roku ReDI 2019 Conference x Exhibition zostało rozwinięte o zagadnienia dotyczące innowacji w handlu oraz Strefę Rozwoju Małego Biznesu, o czym informowaliśmy w poprzednim artykule. Na uwagę zasługuje również bogaty program drugiego dnia konferencji: Center Management Summit, 30 maja. To całodniowy moduł Know-How dla Zarządców obiektów handlowych. ReDI 2019 Conference x Exhibitnion – CMS rozpocznie prezentacja Joosta Koomena, Head of European Public Affairs z ICSC. Gość specjalny opowie o przyszłości handlu w czasach zmieniającej się polityki UE oraz wyzwań z tym związanych. Gratką będzie szereg prezentacji i dyskusji oraz oficjalna prezentacja pierwszych wniosków rok po wejściu RODO – jak zareagowała na to obostrzenie branża handlu? Odpowiedzi na te oraz inne pytania padną już 30 maja. W tym roku wydarzenie poprowadzi dziennikarka Kamila Kalińczak. Zapraszamy na krótki przegląd drugiego dnia ReDI 2019!

Center Management Summit 30 maja w ramach ReDI 2019 w skrócie to:

- 10 unikatowych prezentacji ekspertów / influencerów z Polski i zagranicy;
- Panel Dyskusyjny nt Centrów Handlowych Przyszłości moderowany przez Ewę Andrzejewską z Eurobuild CEE;
- Merytoryczna dyskusja nt rosnących cen prądu i ciepła w nieruchomościach handlowych – to garść praktycznej wiedzy dla Zarządców w zakresie optymalizacji;
- Bogata agenda porusza najistotniejsze dla Zarządców nieruchomości tematy: innowacje, przyszłość handlu, lojalizacja klientów i optymalizacje kosztowe, dopasowanie się do prawa oraz zaostrzającej się polityki prywatności.

Po prezentacji Koomena z ICSC scena zapełni się ekspertami, którzy będą dyskutować o znaczeniu terminu „Centrum Handlowe przyszłości”. Uczestnicy dyskusji: Magdalena Gibney (Dyr. Forum Gdańsk), Borysław Niżnik (Dyr. M1 Kraków) i Wojciech Gepner (Community Director w EPP) oraz moderator: Ewa Andrzejewska wspólnie zastanowią się nad futurystycznymi aspektami branży. Następnie scenę przejmie Jolanta Wawrzyszuk (Group Head od Leasing z AERE) która opowie o przebudowie i rozbudowie centrum handlowego na przykładzie projektów ATRIUM. Nie zapomnieliśmy również o jednej z najistotniejszych spraw - bezpieczeństwie, więc po prezentacji Pani Wawrzyszuk głos oddamy Erikowi Engstrand, CEO of Safe Shopping Centers, który opowie o zabezpieczaniu obiektów handlowych oraz ryzyku z tym związanym.

Czy centra handlowe mogą budować doświadczenia Klientów?

Oczywiście, a nawet to jedna z ich funkcji współcześnie. Najlepiej opowiedzą o tym Pan Krzysztof Sajnóg (Dyr. Marketingu CH Blue City) oraz Pan Rafał Grzeszkowski (partner i dyr. Kreatywny, Communication Unlimited), którzy zaprezentują Case Study z odmienionego CH Blue City. To prawdziwa gratka dla Zarządców nieruchomości handlowych i najemców, którzy czują potrzebę zmian. Chwilę po prezentacji powyższego duetu rozpocznie się elektryzująca dyskusja o rosnących cenach ciepła i energii. Ten temat dotyczy wszystkich, więc Panowie: Jan Rączka (prezes Zarządu, Alternator), Borys Tomala (prezes Zarządu, Lerta) i Andrzej Zalega (prezes Przedsiębiorstwa Zarządzania Nieruchomościami) opowiedzą i podpowiedzą, jak przygotować się na wzmożone wydatki. Poszukiwanie oszczędności czy inwestycja w energię odnawialną? Na ReDI rozwiejemy wątpliwości.

Popyt na wiedzę uczestników zaspokoją kolejni eksperci, którzy będą mówić m.in. o:
- kampaniach w Internecie oraz ich planowaniu i przygotowaniu dla jak najlepszych efektów;
- Nowoczesnych technologiach w służbie zarządzania obiektem handlowym;
- Działaniach eventowych w galeriach handlowych;
- RODO i polityce prywatności (gość specjalny: Pan Mirosław Sanek, zastępca prezesa UODO!);
- Odpowiedzialności właściciela CH, gdy najemna handluje podróbkami.

Center Management Summit to obowiązkowa pozycja dla osób związanych z nieruchomościami handlowymi. W ramach ReDI 2019 | Conference x Exhibition posiądziecie Państwo mnóstwo cennej wiedzy, która z pewnością posłuży w praktyce. Zachęcamy do pobrania broszury wydarzenia, gdzie znajdziecie Państwo znacznie więcej informacji o ReDI 2019 oraz pełny program Center Management Summit.

Do zobaczenia na ReDI już 29 i 30 maja!

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
Informacja prasowa
KOMENTARZE
(0)