Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Martyna Kośka
|
aktualizacja

Polskie kosmetyki rozpychają się w azjatyckich drogeriach. "Uroda Polska" wchodzi do Malezji

6
Podziel się:

Jeden z największych polskich producentów kosmetyków zapachowych - Uroda Polska - podpisał kontrakt na dystrybucję w Malezji. Nasi rodzimi producenci są coraz bardziej obecni w Azji. Kilka lat temu z ogromnym sukcesem swoje kolorowe kosmetyki na półki w drogeriach Bliskiego Wschodu wstawiła firma Inglot z Przemyśla.

Wejście na kolejny rynek nie zaskakuje. Do 13,7 mld zł zwiększyła się w 2019 r. wartość eksportu polskich firm kosmetycznych.
Wejście na kolejny rynek nie zaskakuje. Do 13,7 mld zł zwiększyła się w 2019 r. wartość eksportu polskich firm kosmetycznych. (iStock.com, Minerva Studio)

– Zapachy polskiego producenta będą dostępne nie tylko w 50 punktach stacjonarnych sieci Shins, ale też w e-sklepie – wyjaśnia w rozmowie z serwisem "Dla Handlu" Przemysław Zaręba, kierownik biura PAIH w Kuala Lumpur.

Polska jest 6. największym producentem kosmetyków w Europie. Rodzima branża rozwija się bardzo dynamicznie, zaś polskie firmy coraz śmielej i prężniej wkraczają na rynki zagraniczne, w tym do odległej Azji. Od kilku lat budują tam swoją obecność poprzez udział w kluczowych wydarzeniach branżowych.

Latem tego roku PAIH zorganizowała misję biznesową do Malezji, Mjanmy i Singapuru dla polskiego sektora kosmetycznego. Jednym z jej uczestników była spółka Uroda Polska, a kluczowym elementem – obecność na targach branżowych Cosmobeaute Malaysia 2019.

Malezja będzie 45. krajem na świecie i 6. na Dalekim Wschodzie, w którym Uroda Polska prowadzi dystrybucję. Nowy partner spółki - Shins to jedna z największych sieci handlowych w Malezji z 50 sklepami w całym kraju i platformą zakupową o zasięgu międzynarodowym - czytamy w "Dla Handlu".

Zobacz także: Powstanie nowego Zespołu Edukacyjnego w Zielonej Górze i jego ogromne znaczenie dla mieszkańców miasta

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(6)
Haha
4 lata temu
A Polki kupują azjatycki szajs
kluczowy elem...
4 lata temu
Codziennie zjadam cukrową cebulę z chlebem i słoniną, i też ładnie pachnę bez używania sztucznych pachnideł.
Kamil
4 lata temu
Wielkie brawa, tak powinny działać polskie przedsiębiorstwa.
Zenek
4 lata temu
Życzę polskim firmom dalszych sukcesów. Polacy przestańcie kupować w Biedronkach i Lidlach ten syf z zachodu. Wspomagajmy polskie firmy.
Tom10
4 lata temu
Stoiska Inglot widziałem także w Galerii Wiktorii w Sydney w Australii w 2016 r. Gratulacje dla marki :-)