Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Materiał sponsorowany przez IAB Polska

Poznaj tajniki efektywnej komunikacji w erze przesytu informacyjnego! IAB Polska zaprasza na konferencję "IAB HowTo: Badania - Jakość, Uważność i Bezpieczeństwo"

Podziel się:

Współczesny konsument jest bombardowany setkami informacji każdego dnia, co sprawia, że jakość i skuteczność przekazu stają się kluczowe w budowaniu długotrwałych relacji z klientem. IAB Polska zaprasza na konferencję z cyklu IAB HowTo, skupiającą się na kluczowym aspekcie współczesnej komunikacji marketingowej: uważności. Konferencja "IAB HowTo: Badania - Jakość, Uważność i Bezpieczeństwo" będzie okazją do zrozumienia, jak innowacyjne narzędzia i metody badawcze mogą pomóc firmom osiągnąć sukces w środowisku multimedialnym.

Poznaj tajniki efektywnej komunikacji w erze przesytu informacyjnego! IAB Polska zaprasza na konferencję "IAB HowTo: Badania - Jakość, Uważność i Bezpieczeństwo"
IAB HowTo: Badania - Jakość, Uważność i Bezpieczeństwo (materiały partnera)
  • Konferencja "IAB HowTo: Badania - Jakość, Uważność i Bezpieczeństwo" organizowana przez IAB Polska odbędzie się 5 października 2023 r. w Warszawie.
  • Wydarzenie skoncentruje się na jakości komunikacji marketingowej, uważności oraz zastosowaniu innowacyjnych narzędzi badawczych.
  • Prelegenci to eksperci z uznanych firm, takich jak iSlay, Mindshare, Nielsen czy Grupa Żywiec.
  • Konferencja jest dedykowana menedżerom ds. analiz, planowania mediów, tworzenia treści oraz zarządzania marką.

Dlaczego warto uczestniczyć?

  • Zrozumiesz znaczenia jakości komunikacji marketingowej: Jakość komunikatu wpływa nie tylko na uważność, ale także na efektywne zaangażowanie odbiorców.
  • Eksperckie prezentacje i dyskusje: Spotkasz się z czołowymi specjalistami zajmującymi się tworzeniem i badaniem komunikacji marketingowej.
  • Praktyczna wiedza: Poznasz metody pomiaru i analizy jakości komunikacji w różnych mediach.
  • Networking: Nawiążesz cenne kontakty biznesowe z ekspertami i praktykami branży.

Co czeka uczestników?

Konferencję otworzy Tomasz Wileńskiegi, CEO firmy iSlay, a następnie uczestników czeka panel dyskusyjny prowadzony przez Karolinę Chołuj, Research Director z Mindshare. Dyskusja skupi się na wyzwaniach związanych z pomiarem cross-mediowym.

Następnie Marek Sztomberski omówi różnicę między uwagą a uważnością, wskazując, jak te pojęcia wpływają na tworzenie treści marketingowych. Seria prezentacji będzie kontynuowana przez ekspertów z Grupy Żywiec, Kantar Polska i Mindshare, którzy przedstawią różne metody pomiaru uważności oraz efektywności komunikacji marketingowej.

Po przerwie kawowej i lunchu uczestnicy będą mogli dowiedzieć się więcej o analityce źródeł ruchu, zastosowaniu sztucznej inteligencji w badaniach, oraz o sposobach mierzenia efektywności w komunikacji outdoorowej.

Wśród prelegentów zobaczymy ekspertów z uznanych firm, m.in.: iSlay, Mindshare, Nielsen, Kantar, Grupa Żywiec, Polskie Badania Internetu, Polska Press, TVN Warner Bros Discovery, Burda Media, Teads, DoubleVerify, Ströer

Pełna agenda wydarzenia oraz bilety: https://howto.iab.org.pl/badania-2023

Dla kogo jest to wydarzenie?

To spotkanie skierowane jest do wszystkich, którzy chcą zyskać aktualną wiedzę z zakresu przyciągania i utrzymania uwagi użytkowników, ze szczególnym uwzględnieniem menedżerów ds. analiz, planowania mediów, tworzenia treści oraz zarządzania marką.

Udział w konferencji

Konferencja "IAB HowTo: Badania - Jakość, Uważność i Bezpieczeństwo" odbędzie się 5 października 2023 r. w formule stacjonarnej, w kinie Multikino Złote Tarasy, ul. Złota 59, Warszawa. Rozpoczęcie wydarzenia o godzinie 9:00.

Udział w konferencji IAB HowTo uprawnia do zdobycia 20 punktów recertyfikacyjnych w programie DIMAQ. Posiadacze certyfikatu mogą również liczyć na atrakcyjny rabat przy zakupie biletu.

Więcej informacji oraz rejestracja dostępne są na stronie https://howto.iab.org.pl/badania-2023. Zachęcamy do wcześniejszej rejestracji - liczba miejsc jest ograniczona!

Konferencja organizowana jest przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu komunikacji marketingowej.

Patroni medialni: Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Marketing przy kawie, Nowy Marketing

Współpraca: Newspoint, QUALID, DIMAQ

O IAB Polska

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska jest organizacją zrzeszającą 240 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, firmy technologiczne oraz reklamodawców. Jego głównym celem jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie wykorzystania internetu jako skutecznego narzędzia prowadzenia biznesu i komunikacji marketingowej. Propaguje skuteczne rozwiązania e-marketingowe i reklamowe, oraz tworzy, prezentuje i wdraża branżowe standardy jakościowe. Przygotowuje raporty, badania rynku online i poradniki, m.in. Raport Strategiczny czy AdEx, którego wyniki są bazą analiz wydatków reklamowych. Jest organizatorem konferencji (Forum IAB, IAB HowTo), konkursów (MIXX Awards), warsztatów i szkoleń (Akademia DIMAQ). Jednym z flagowych projektów IAB Polska jest DIMAQ – standard kompetencji oraz program certyfikujący wiedzę z dziedziny e-marketingu.

IAB Polska działa od 1999 roku, jest częścią światowych struktur IAB, członkiem IAB Europe oraz IAB Tech Lab, a także Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, Krajowej Izby Gospodarczej i Business Center Club i Rady Przedsiębiorców przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.

Materiał sponsorowany przez IAB Polska

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl