Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Przemysław Ciszak
|
aktualizacja

Reklama kierowana tylko do ciebie. To rynek wart 15,6 mld dol.

12
Podziel się:

Zamiast wspólnego dla wszystkich bloku reklamowego, przekaz szyty pod konkretnych widzów. To właśnie najbliższa zmiana na rynku medialnym. Polscy nadawcy testują nowe możliwości.

Rynek reklamy czeka rewolucja.
Rynek reklamy czeka rewolucja. (flickr.com)

Dynamiczne wstawianie reklam (DAI) to nowe możliwości na rynku medialnym, które pozwolą reklamodawcom celniej trafiać do klienta, a nadawcom podnieść dochody ze sprzedaży reklam - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Rynek spersonalizowanych reklam rozwija się dynamicznie. 15,6 mld dol. osiągną na świecie przychody z DAI do końca 2019 r. - prognozuje firma Rethink TV, której dane przytacza gazeta.

Zobacz także: Abonament RTV do likwidacji? Rząd nie ma takich planów, ale są też dobre informacje

Na czym polega DAI? Chodzi o to, żeby różni widzowie oglądali w tym samym czasie inne spoty - tłumaczy "DGP". Ich treść ma być dobrana w zależności od swoich preferencji, miejsca zamieszkania czy cech demograficznych.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(12)
Robert
4 lata temu
Tonący brzytwy się chwyta.Dynamiczne wstawianie reklam - też coś . Kto normalny jeszcze ogląda te głupie reklamy.
Dziennikarz
4 lata temu
Wylacz TVN. Wlacz myslenie!
Widz
4 lata temu
Im częściej leci reklama tym bardziej mnie denerwuje i jest pewne że nie kupię tego produktu. Amen.
Antoni
4 lata temu
Chyba jak wiele osób ja również nie oglądam reklam raz do roku jeżdżę na targi reklamy Remadays bo to mnie interesuje i tyle wspólnego mam z oglądaniem. W lutym się wybieram na targi i będę szukał interesujących mnie gadżetów.
Rytm
4 lata temu
Niech zrobią osobny kanał na te durne reklamy to wtedy się przekonają ile one są warte z 15mld spadnie do 15zł