Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Artykuł Sponsorowany
|
Artykuł sponsorowany

Replica 1987 - Edycja limitowana scyzoryka

Podziel się:

Dzięki marce Victorinox możesz spełnić marzenie i być posiadaczem kawałka historii… w zasięgu swojej dłoni! Marka świętuje 125-lecie szwajcarskiego scyzoryka oficerskiego i z tej okazji wprowadza na rynek replikę "Oryginalnego Szwajcarskiego Scyzoryka Oficerskiego i Sportowego" – Replica 1897 – w edycji limitowanej, obejmującej zaledwie 9999 sztuk. Każdy scyzoryk posiada swój indywidualny numer oraz grawerunek roku 1897, co sprawia, że może być perełką kolekcjonerską lub niezwykłym prezentem, na przykład na zbliżający się Dzień Ojca!

Replica 1987 - Edycja limitowana scyzoryka
(materiały partnera)

Wszystko zaczęło się w 1897 roku, kiedy to Karl Elsener opatentował "Oryginalny Szwajcarski Scyzoryk Oficerski i Sportowy", obecnie znany jako szwajcarski scyzoryk oficerski. Rok 2022 to dla Victorinox czas świętowania 125-lecia tego kultowego produktu, który jest symbolem jakości, funkcjonalności, innowacji i ikonicznego wzornictwa oraz kamieniem węgielnym w historii marki. Jej początkiem był warsztat ślusarski otworzony w 1884 w miejscowości Ibach, w którym Karl Elsener I zajmował się ostrzeniem oraz produkcją noży. Ogromne zaangażowanie w produkty, wysoka jakość i pasja przyczyniły się do dużego sukcesu małego zakładu rzemieślniczego. W trakcie niecałej dekady produkowane narzędzia zyskują sławę, co wpływa na zwiększone zapotrzebowanie na nowych pracowników i dalszy rozwój warsztatu. Rosnąca popularność była dowodem na docenienie kunsztu i precyzji, które poznał cały świat. To historia, która inspiruje do podążania za tym co się kocha, do podejmowania wyzwań i bycia otwartym na to co nowe. Przełomem okazał się rok 1921, kiedy wynaleziono stal nierdzewną i zaczęto wykorzystywać ją do produkcji scyzoryków. Z czasem czerwony scyzoryk stał się symbolem kreatywności – jego funkcje zachęcają do tworzenia dzieł sztuki, przedmiotów użytku codziennego, do odkrywania i otaczania się naturą, aż po własnoręczne naprawianie sprzętów.

Pragnąc kontynuować tę niezwykłą przygodę, marka postanowiła stworzyć replikę "Oryginalnego Szwajcarskiego Scyzoryka Oficerskiego i Sportowego" z dbałością o każdy detal, zarówno samego produktu, jak i opakowania.

Zewnętrzna część scyzoryka Replica 1897 niczym nie różni się od pierwowzoru, jednak wnętrze zostało wzbogacone o najnowsze rozwiązania. Wulkanizowany materiał okładek w kolorze czerwonym gwarantuje pewny chwyt i komfort użytkowania, natomiast kultowe tłoczenie punca na dużym ostrzu oraz dowód patentu "Gesetzlich Geschützt" (chroniony prawem) na śrubokręcie zapraszają nas do podróży w czasie. Model Replica 1897 posiada ostro zakończone małe ostrze, korkociąg o nietuzinkowym kształcie, doskonale wbudowane szydło oraz wyjątkowy otwieracz do puszek. Kolekcjonerski scyzoryk, jak wszystkie noże i narzędzia Victorinox, wykonany jest z najwyższej klasy stali nierdzewnej tak, by służyć przez wiele lat, a nawet pokoleń! Dodatkowo, każdy przedmiot jest objęty wieczystą gwarancją na wady materiałowe i wady wykonania.

Limitowany scyzoryk doskonale wpasuje się do kolekcjonerskiego zbioru, a także jako oryginalny prezent np. dla ukochanego Taty. Każdy scyzoryk z liczącej 9999 sztuk edycji sprzedawany jest z certyfikatem w unikalnym pudełku oraz posiada indywidualny numer i grawerunek roku 1897. Model potwierdza przywiązanie rodzinnego brandu do tradycyjnego rzemiosła i wysokiej funkcjonalności, jakości oraz innowacyjności charakteryzujących markę. Dostępny jest w specjalistycznych sklepach, butikach z prezentami i upominkami oraz sklepach stacjonarnych i stronie internetowej Victorinox.

Szczegóły

Replica 1897 – edycja limitowana

Kultowy. Ponadczasowy. Z historią.

Replica 1897 – edycja limitowana

  • duże ostrze 
  • małe ostrze 
  • korkociąg
  • otwieracz do puszek
  • śrubokręt 5 mm 
  • rozwiertak,
  • szpikulec i szydło 
  • wysokość: 15 mm / długość: 91 mm/ waga: 82 g

Artykuł sponsorowany

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl