Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. PRC
|

Rząd promuje unijne środki. W kampanii pominął Agorę i Eurozet

34
Podziel się:

Miliony złotych wydał rząd na kampanię informacyjno-edukacyjną "Liczy się Polska" w mediach. Ale, jak się okazuje tylko niektórych.

Rząd promuje unijne środki. W kampanii pominął Agorę i Eurozet
Premier Mateusz Morawiecki (KPRM)

Promując unijne środki, które mają trafić do Polski między innymi w ramach funduszu odbudowy, rząd rozpoczął kampanię "Liczy się Polska". Jak pisze Press, kancelaria premiera przeznaczyła na ten cel 6,5 mln zł.

Z tej kwoty na emisję spotów w telewizji poszło 4,35 mln zł, w radiu akcja kosztowała 1,5 mln zł.

Zobacz także: Góra pieniędzy z UE dla firm. Wypłaty jeszcze w tym roku

Jak wskazuje Press, nie wszystkie media jednak rząd wziął pod uwagę. Co istotne ani złotówki nie przeznaczył na kampanię w Agorze i Eurozet. Gdzie wydał pieniądze?

Po 1,5 mln zł trafiło do TVP i Polsatu, na reklamy w  TVN poszedł 1 mln zł, w TV Trwam - 250 tys. zł. Telewizja Republika zarobiła 100 tys. zł. Jak wylicza press dodatkowe po 40 tys. zł trafiło na reklamy do serwisów wideo na żądanie TVP i Polsatu.

Kampania była też promowana w sieci. Po 20 tys. zł otrzymały Grupy RMF i ZPR Media na spoty w stacjach internetowych. Kampania w radiu natomiast kosztowała kolejne 1,5 mln zł. Po 500 tys. zł otrzymały grupy RMF, Polskiego Radia i Grupy ZPR Media - wylicza dziennik.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(34)
Ciekawy
3 lata temu
Tvpis płacimy trzy razy?1.abonament,2.dotacja 2 mld zł. 3.wykup reklam. Dlatego że prezesen jest palestynczyk ?
Obserwator
3 lata temu
No i dobrze ....
Rungo
3 lata temu
Każdy ma jak sobie zasłużył!
Krzysztof
3 lata temu
Walczą z rządem, to czego oczekują?
MICKAR
3 lata temu
Jak wiadomo w Polsce dąży się do jedynowładztwa tudzież ogłoszenie dożywotnim wodzem narodu Jaro Kaczyńskiego. Tak mówiła posłanka Joanna Lichocka, więc dawanie pieniędzy na reklamę we wrogich spółkach byłoby niepatriotyczne.
...
Następna strona