Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Same straty wizerunkowe to dziesiątki milionów euro. Ekspert o aferze mięsnej

Za wcześnie, by policzyć, jakie są koszty afery, którą ujawnili dziennikarze "Superwizjera". Są jednak namacalne efekty: spadek liczby zamówień, anulowanie zamówień jeszcze niezrealizowanych, renegocjacja cen mięsa, którego dostawa została już zakontraktowana – wyjaśnia Witold Choiński, prezes zarządu związku "Mięso Polskie". - Same straty wizerunkowe idą z pewnością w dziesiątki milionów euro – wyjaśnia gość programu "Money. To się Liczy". 80 proc. polskiej wołowiny przeznaczane jest na eksport – głównie do innych krajów Unii Europejskiej, ale także do krajów trzecich. Dodał, że cała branża mięsna odczuwa skutki skandalu.

0
Podziel się:
KOMENTARZE
(0)