Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Daniel Bochen
|

Sieć Passa planuje zwiększyć liczbę sklepów. W najbliższym czasie będzie ich ponad 100

0
Podziel się:

Do Grupy Passa należy obecnie 61 placówek. Sieć sklepów ze 100% polskim kapitałem planuje się jednak intensywnie rozwijać. – Mamy niezaprzeczalne atuty, które przekonują franczyzobiorców do współpracy z naszą siecią – mówi Aleksandra Mikołajczyk, prezes zarządu Grupy Polskich Sklepów Passa - cytowana przez portal dlahandlu.pl.

Sieć sklepów Passa planuje intensywny rozwój
Sieć sklepów Passa planuje intensywny rozwój (Fotolia, stokkete)

Grupa Polskich Sklepów Passa powstała w 2011 r. Czterech właścicieli regionalnych sieci podkarpackich podjęło decyzję o współpracy i założeniu Grupy Zakupowej Passa, początkowo liczyła ona 20 placówek.

Obecnie sklepy Passa skupione są na Małopolsce i Podkarpaciu, sieć nie wyklucza w przyszłości jednak ekspansji na inne regiony.

- Mamy niezaprzeczalne atuty, które przekonują franczyzobiorców do współpracy z naszą siecią. Gwarantujemy, że bez zgody franczyzobiorcy nie otworzymy kolejnego sklepu w jego pobliżu. Zapewniamy też stałą opiekę koordynatora, oferujemy zintegrowany system informatyczny do obsługi sklepu – mówi Aleksandra Mikołajczyk, prezes zarządu Grupy Polskich Sklepów Passa, cytowana przez portal dlahandlu.pl

Zobacz także: Zobacz: Przystępny język kluczem do sukcesu w biznesie

- Przekazujemy know-how i dbamy o to, aby spełnione były pewne określone standardy, jak wystrój sklepu, wizualizacje, stroje personelu itp., wskazujemy też wartościowych dostawców, u których sklepy muszą dokonać minimum 60% zakupów. Średnia udziałów w zakupach u naszych dostawców to jednak aż 85%, co pokazuje, że franczyzobiorcy Passy doceniają wynegocjowane u dostawców sieci warunki - dodaje Mikołajczyk.

Obecnie Grupa współpracuje ze sklepami, które mają minimum 150 m2 powierzchni, natomiast górnej granicy nie wyznacza.

W ubiegłym tygodniu informowaliśmy także, że na polskim rynku pojawić się mogą rosyjskie dyskonty Mere.

Mere, za Bugiem znane jako Svetofor, poprzez sprzedaż produktów prosto z palet, może być poważną konkurencją dla sieci Biedronka oraz Lidl.

Założona w 2009 r. sieć ma około 800 sklepów w Rosji, na Białorusi, w Kazachstanie i w Chinach. Jak informował portal dlahandlu.pl dyskonty Mere będą rozwijały sieć w Polsce. Pierwsza placówka zostanie otwarta już w lipcu w Częstochowie przy ul. 1 Maja.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)