Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja
Artykuł sponsorowany Artykuł sponsorowany

Spotawheel.pl – jeszcze nigdy zakup auta używanego nie był tak bezpieczny

1
Podziel się:

W ostatnich latach w większości branż dokonała się rewolucja modelu sprzedaży. Sprzedaż on-line przenika się z coraz większymi centrami handlowymi a sprzedawcy wymyślają coraz to nowe sposoby dopieszczania swoich Klientów. Tymczasem wciąż istnieją branże właściwie tylko tknięte nowoczesnymi trendami. Spójrzmy na motoryzację

Spotawheel.pl – jeszcze nigdy zakup auta używanego nie był tak bezpieczny
(materiały partnera)

Faktycznie salony są coraz piękniejsze, wybór coraz większy, ale czy samo doświadczenie zakupowe dla Klienta realnie zmieniło się w ciągu ostatnich lat? Dostępne są oczywiście portale z ogłoszeniami, portale motoryzacyjne pełne danych technicznych i przeróżnych informacji ale czy to rozwiązuje prawdziwe wyzwania Klienta? Przecież fakt znalezienia ogłoszenia z super ceną w drugiej części kraju to tylko częściowy sukces.

Jak sprawdzić realny stan techniczny auta? Jak ustrzec się przed złym wyborem? A co jeśli po zakupie auto się zepsuje?

Właśnie te wyzwania podejmuje międzynarodowa grupa Spotawheel, która od kilku lat rozwija sieć sprzedaży w Europie. Do dzisiaj na 3 rynkach grupa sprzedała już ponad 2 000 samochodów. W ciągu kolejnych 2 lat planowane jest podwojenie tej sprzedaży oraz rozpoczęcie działalności na kolejnych 2 rynkach. Na czym polega unikalność tego modelu?

Po pierwsze dział zakupów wsparty nowoczesnymi technologiami przeszukuje rynek w poszukiwaniu najlepszych samochodów. Sprawdzana jest również legalność pochodzenia oraz przebieg. Kiedy już spośród setek ofert wybrane zostaną odpowiednie auta zostają one sprawdzone przez mechaników firmy. Każde auto przechodzi przez inspekcję obejmującą od 180 do ponad 200 punktów kontrolnych. Inspekcja realizowana jest poprzez dedykowaną aplikację stworzoną przez firmę gwarantując powtarzalność i standard inspekcji. Jeżeli zostaną znalezione elementy zużyte bądź wymagające naprawy auto jest odpowiednio serwisowane i przygotowane do sprzedaży.

Następnie samochody są odpowiednio opisane, skatalogowane i pojawiają się w serwisie internetowym oraz partnerskich portalach. Na tym jednak nie kończy się innowacyjność tego modelu, a właściwie tutaj się zaczyna. Klient w zaciszu domowym może przejrzeć pełną ofertę firmy i wybrać auto, które najbardziej pasuje jego oczekiwaniom. Wystarczy kilka kliknięć lub telefon a w dogodnym terminie w uzgodnionym miejscu pojawi się przedstawiciel firmy wybranym autem, aby Klient mógł przetestować swój wybór. Możliwy jest też zakup samochodu on-line bez jazdy testowej chociaż jak twierdzą przedstawiciele spółki „mamy świadomość rynek może nie być gotowy na taką rewolucję”.

Jeżeli Klient zdecyduje się na zakup po jeździe testowej załatwiane są wszystkie formalności w tym ewentualne finansowanie zakupu. Kolejnym krokiem jest dostawa wraz z certyfikatem gwarancyjnym oraz pełnym raportem o stanie auta.

To jednak nie wszystko. Jeżeli Klient stwierdzi, że źle wybrał może w ciągu 7 dni zwrócić auto bez tłumaczenia się ze swojej decyzji. Jedyne warunki jakie stawia Spotawheel to niezmieniony stan techniczny auta oraz przejechane nie więcej niż 300 km.

A co jeżeli samochód się zepsuje? Przecież to zdarza się nawet nowym egzemplarzom prosto z fabryki. Jeden telefon do Spotawheel wystarczy, aby uzyskać informację w jaki sposób samochód zostanie naprawiony w uzgodnionym i dogodnym dla Klienta miejscu. Klient otrzymuje w cenie auta gwarancję nawet do 5 lat w wybranym zakresie.

Czy Spotawheel.pl to właśnie ten dealer samochodów używanych, który skutecznie zmieni obecne standardy w branży? Przekonajcie się sami, że zakup auta może być transparentny, bezpieczny i efektywny czasowo. Benefity jakie Spotawheel.pl wprowadził na Polski rynek warto przetestować samemu.

Artykuł sponsorowany

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
Artykuł sponsorowany
KOMENTARZE
(1)
Tyren
5 lata temu
Trzy- czteroletnie samochody z małymi silnikami turbo to skarbony bez dna. Po 100-200 tys to techniczne wraki. Prawie w całości księgowo zamortyzowane. Realna wartość to 20-30 proc ceny nowego.