Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

51 tys. wadliwych Lublinów. Zapłacą klienci.

0
Podziel się:

Samochody typu Lublin 2 wyprodukowane w lubelskiej Daewoo Motor Polska od marca 1997 do listopada 2000 mają wadę konstrukcyjną. Niewłaściwie działają śruby, mocujące dźwignię zwrotnicy drążka poprzecznego.

Sprawa dotyczy 51 tysięcy sprzedanych Lublinów. Jak uspakajali dziś dziennikarzy inżynierowie z lubelskiej Daewoo, uszkodzenie nie jest poważne i nie może doprowadzić do wypadku.
Samochód z wadliwymi śrubami psuje się najczęściej podczas manewrowania na placu.Śruby "puszczają" gdy Lublin jest obciążony a kierowca wykonuje skręty na szorstkiej nawierzchni - tłumaczył Krzysztof Rydzaj szef departamentu zapewnienia jakości Daewoo. "Jeśli śruby się urwą - dalsza jazda Lubliniem jest niemożliwa" - powiedział inny specjalista z Daewoo Bogusław Jabłoński. Jak dodał, dotychczas zgłoszenia o usterce przekazało 110 posiadaczy Lublina 2.
Dziennikarzy, zaproszonych na konferencje prasową do lubelskiej Daewoo zdziwił fakt, iż informację o usterce Lublina upublicznia się dopiero teraz, podczas gdy inżynierowie fabryki przyznali, że wiedzieli o niej od stycznia tego roku.
Usłyszeli, że "trzeba było zgromadzić najpierw niezbędną ilość materiałów do wymiany usterki samochodu". To tłumaczenie z pewnością nie usatysfakcjonuje właścicieli Lublina 2. Tym bardziej, że za usunięcie usterki będą musieli sami zapłacić. Powód? - Fabryka Daewoo Motor Lublin ogłosiła upadłość we wrześniu tego roku. Na czele masy upadłościowej stoi syndyk, .a on nie ponosi odpowiedzialności za wykonywanie umów gwarancyjnych.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)