Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Sebastian Ogórek
Sebastian Ogórek
|

Bonjour w Carrefour ze złotym Effie

0
Podziel się:

Napoleon Bonaparte powiedział: „żeby prowadzić wojnę potrzeba trzech rzeczy: pieniędzy, pieniędzy i pieniędzy”. Wojna handlowa musisz rządzić się innymi prawami, bo ze stosunkowo niewielkim na tle konkurencji budżetem Carrefourowi i jego Napoleonowi udało się podbić rynek. Stąd złote Effie dla sieci i agencji Saatchi&Saatchi.

Bonjour w Carrefour ze złotym Effie
(materiały prasowe)

Napoleon Bonaparte powiedział: „żeby prowadzić wojnę potrzeba trzech rzeczy: pieniędzy, pieniędzy i pieniędzy”. Wojna handlowa musisz rządzić się innymi prawami, bo ze stosunkowo niewielkim na tle konkurencji budżetem Carrefourowi i jego Napoleonowi udało się podbić rynek. Stąd złote Effie dla sieci i agencji Saatchi&Saatchi.

Kampania "Bonjour w Carrefour" spowodowała odwrócenie negatywnego trendu w sprzedaży, wzmocnienie wizerunku marki, zbudowanie atrakcyjności nie tylko oferty produktowej, ale całej sieci.

- Postawiliśmy na Napoleona bo on rzeczywiście jednoznacznie kojarzy się z marką francuską, ale też kojarzy się z odwagą, z przewrotem, ze strategicznym myśleniem a wszystko to wydarzyło się w Carrefour i chcieliśmy o tym poinformować. Uznaliśmy, że Napoleon w sposób wiarygodny zrobi to najlepiej - mówi Magdalena Karaś z Saatchi&Saatchi.

wiadomości
gospodarka
gospodarka polska
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)