Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Lotos zainwestuje w rozwój sieci dystrybucji dla korporacji

0
Podziel się:

W 2006 roku Grupa Lotos planuje zainwestować 11 mln zł w rozwój sieci dystrybucji paliw dla klientów korporacyjnych, zwiększając liczbę samoobsługowych dystrybutorów o 67 ze 192 obecnie

W 2006 roku Grupa Lotos planuje zainwestować 11 mln zł w rozwój sieci dystrybucji paliw dla klientów korporacyjnych, zwiększając liczbę samoobsługowych dystrybutorów o 67 ze 192 obecnie - poinformował dziennikarzy prezes grupy Lotos Paweł Olechnowicz.

"W sumie chcielibyśmy mieć około 300 jednostek i sądzimy, że będzie to nasycenie rynku. Później będziemy już tylko wydawali pieniądze na serwis" - powiedział Olechnowicz.

W rozwijanym przez Lotos kanale dystrybucji spółka sprzedaje paliwa odbiorcom korporacyjnym, głównie firmom transportowym i spedycyjnym. Samoobsługowe jednostki, na których tankuje się paliwo, są przenośne, a koszt jednej wynosi około 150.000 zł.

Obecnie Lotos ma 400 klientów, którym sprzedaje paliwo poprzez ten kanał dystrybucji. Średnia cena litra oleju napędowego jest dla nich niższa o 20-30 groszy od sprzedawanego tradycyjnymi kanałami.

Prezes Grupy Lotos poinformował również, że na przełomie czerwca i lipca spółka przedstawi nową strategię rozwoju do 2010 roku.

"Spodziewam się, że w czerwcu WZA przyjmie nową strategię. Będzie ona uwzględniała nowy segment wydobycia i zostanie zarysowanych wiele ciekawych kierunków ekspansji" - powiedział Olechnowicz, nie podając więcej szczegółów.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)