Dobrą ocenę Polskiemu Radiu wystawiło 85 procent respondentów, o 3 punkty procentowe więcej niż przed trzema miesiącami. Negatywnie działalność publicznego radia oceniło jedynie 4 procent Polaków, o jeden punkt mniej niż w marcu. Z badań wynika, że działalność Polskiego Radia najwyżej oceniają osoby w wieku od 25 do 39 lat, posiadające wyższe wykształcenie.
Najlepsza w sondażu Straż Pożarna uzyskała 94 procent pozytywnych wskazań. Za publicznym radiem uplasowały się Poczta Polska - 82 procent ocen dobrych oraz urząd prezydenta - 74 procent. Na dalszych mniejscach jest telewizja TVN, telewizja publiczna, telewizja Polsat i wojsko. Najniższe poparcie uzyskały natomiast: narodowa reprezentacja w piłce nożnej i Sejm - po 9 procent oraz rząd - 12. Te trzy instytucje uzyskały także najwięcej negatywnych wskazań. W porównaniu z ostatnimi, marcowymi badaniami, piłkarze stracili najwięcej w oczach społeczeństwa.
Badania zostały przeprowadzone w dniach 14-15 czerwca na reprezentatywnej próbie 1033 dorosłych mieszkańców naszego kraju na zlecenie Najwyższej Izby Kontroli.