Prezes Siezieniwski wziął udział w debacie na temat mediów publicznych i wpływów z abonamentu radiowo-telewizyjnego oraz jego wykorzystania. Są na niej obecni przedstawiciele zarządów Polskiego Radia i Telewizji Polskiej oraz rozgłośni mediów publicznych.
Andrzej Siezieniewski podkreślił, że pieniądze z abonamentu Polskie Radio przeznacza w stu procentach na misję mediów publicznych. Przypomniał, że 75 procent wszystkich środków posiadanych przez Polskie Radio pochodzi z abonamentu. "Nie bez powodu nazywani jesteśmy największą salą koncertową w Polsce, nie bez powodu nazywani jesteśmy największym teatrem w Polsce, którego jednorazowa widownia liczy kilkaset tysięcy osób. Nie bez powodu także nazywani jesteśmy największą czytelnią w Polsce" - mówił prezes Siezieniewski
Wpływy z abonamentu Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji dzieli między publiczne radio (40 procent) i telewizję (60 procent). Przekazane pieniądze służą przede wszystkim wspieraniu przedsięwzięć kulturalnych i artystycznych, tworzeniu i rozpowszechnianiu programów edukacyjnych w kraju i poza jego granicami.