Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Rzeczpospolita" - sondaż - pochodzenie odzieży

0
Podziel się:

Prawie połowa Polaków nie zwraca uwagi na to, czy kupuje odzież zagraniczną, czy krajową - wynika z sondażu, którego wyniki publikuje dzisiejsza "Rzeczpospolita". Krajowych producentów może pocieszyć fakt, że ci, którzy interesują się krajem pochodzenia odzieży, najczęściej kupują polskie wyroby
Co ciekawe - pisze "Rzeczpospolita" - specjalnej wagi do kraju pochodzenia odzieży nie przywiązują ludzie młodzi.

Prawie połowa Polaków nie zwraca uwagi na to, czy kupuje odzież zagraniczną, czy krajową - wynika z sondażu, którego wyniki publikuje dzisiejsza "Rzeczpospolita". Krajowych producentów może pocieszyć fakt, że ci, którzy interesują się krajem pochodzenia odzieży, najczęściej kupują polskie wyroby
Co ciekawe - pisze "Rzeczpospolita" - specjalnej wagi do kraju pochodzenia odzieży nie przywiązują ludzie młodzi. Dla prawie 60 procent osób do 24 lat nie jest to istotne.
Na to skąd pochodzi kupowana odzież, zwraca uwagę ponad jedna trzecia ankietowanych Na importowany i krajowy rodowód odzieży zwracają częściej uwagę osoby w średnim wieku i bardziej zamożne.
Producentów oraz importerów ubrań może zaniepokoić fakt, że aż 12 procent ankietowanych w ogóle nie kupuje odzieży. Takich osób najwięcej jest wśród osób starszych i najmniej zarabiających. Nie brakuje ich też wśród rolników - pisze "Rzeczpospolita".
Bardziej optymistyczne dla krajowych firm odzieżowych są dane dotyczące wyboru tych klientów, którzy zwracają uwagę na to, czy kupują odzież krajową czy z importu. Istotne jest to dla 34 procent ankietowanych i aż 63 procent z nich wybiera wyłącznie albo najchętniej ubrania krajowe.
Częstszy wybór zagranicznych ubrań deklaruje tylko 6 procent ankietowanych, a jedynie 4 procent badanych uważa, że zagraniczna odzież jest lepsza od krajowej.

iar/Rzeczpospolita/Kalinowski/dj

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)