Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Rzeczpospolita": Daewoo a FSO

0
Podziel się:

W miniony wtorek wierzyciele motoryzacyjnej części koreańskiego koncernu Daewoo - Daewoo Motor - po półtorarocznych negocjacjach zdołali dojść do porozumienia z amerykańskim koncernem General Motors i sprzedali niektóre z fabryk. "Rzeczpospolita" zwraca uwagę, że sprzedaż części koreańskich fabryk Daewoo ma jednak bezpośrednio wpływ na sytuację żerańskiego zakładu Daewoo-FSO.

"Rzeczpopspolita" podkreśla, że najistotniejsze jest to, że koreańscy wierzyciele koncernu po sprzedaży dwóch fabryk postanowili, że Daewoo-FSO nie zostanie zlikwidowane. FSO będzie co najmniej przez dwa lata produkować samochody marki Daewoo i że z Korei będzie otrzymywać do tego części. "Szkoda, że zakładu w Pupiongu nie przejęli Amerykanie, wówczas te części byłyby dostarczane po światowych - czytaj: niższych - cenach, niż wymagają od Polaków koreańscy producenci. Jednakże lepsze jest wyjście mało korzystne niż bankructwo" - pisze gazeta.

IAR/rp/pp/pul

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)