Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

"Rzeczpospolita" o fuzji Wizji TV i Cyfry Plus

0
Podziel się:

Fuzja Wizji TV i Cyfry Plus kosztowała 70-80 mln zł - ujawnił wczoraj wicedyrektor Cyfry Plus Jakub Brzęczkowski.
Rzeczpospolita pisz, że abonenci zauważą zmiany od 1 marca. Od tego dnia obie platformy będą nadawały identyczny program - 40 programów telewizyjno-radiowych, w tym 36 w języku polskim.

Fuzja Wizji TV i Cyfry Plus kosztowała 70-80 mln zł - ujawnił wczoraj wicedyrektor Cyfry Plus Jakub Brzęczkowski.
Rzeczpospolita pisz, że abonenci zauważą zmiany od 1 marca. Od tego dnia obie platformy będą nadawały identyczny program - 40 programów telewizyjno-radiowych, w tym 36 w języku polskim. Program układano na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród abonentów obu platform i badań oglądalności. W ankietach najpopularniejszymi kanałami okazały się TVN, TVN 24, TVP1, TVP2 i Discovery Channel. Największą oglądalnością cieszyła się zaś w przypadku obu platform państwowa Jedynka.
Dziś abonentów Nowej Cyfry Plus jest 700 tys. Szefowie firmy zakładają, że jeszcze w tym roku ich liczba zwiększy się o kolejne 100 tys., by docelowo - w 2004 r. - sięgnęła miliona.

Rz/gut/magos

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)