Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

S Akcja Programu 1 Polskiego Radia na rzecz utworzenia ogólnopolskiej sieci nadajników UKF

0
Podziel się:

Na antenie Programu 1-go Polskiego Radia
rozpoczęła się kampania na rzecz utworzenia ogólnopolskiej
sieci nadajników UKF dla tego programu. Program I
Polskiego Radia apeluje do słuchaczy o włączenie się do
tej kampanii.

Na antenie Programu 1-go Polskiego Radia
rozpoczęła się kampania na rzecz utworzenia ogólnopolskiej
sieci nadajników UKF dla tego programu. Program I
Polskiego Radia apeluje do słuchaczy o włączenie się do
tej kampanii. Swoje uwagi dotyczące możliwości odbioru
'Jedynki' można przekazywać telefonicznie od poniedziałku
do piątku od 6-tej do 10-tej, pod numerem 645-25-45,
kierunkowy do Warszawy 0-22.
Można również wyrazić swoją opinię pisząc pod adres:
Polskie Radio, Program I, Aleje Niepodległości 77/85,
00-977 Warszawa, lub wysyłając fax pod numer 0-22 645 59

  1. Do dyspozycji słuchaczy jest także adres internetowy jedynka@radio.com.pl Baza nadawcza Programu I Polskiego Radia jest zdecydowanie gorsza od sieci nadawczej innych ogólnopolskich rozgłośni radiowych. Dyrektor Radiowej Jedynki Andrzej Turski podkreśla, że w większości miast Polski zakłócenia przemysłowe utrudniaja lub uniemożliwają odbiór Programu I Polskiego Radia na falach długich. 20 lokalnych nadajników Jedynki pokrywa tylko od 14-tu do 16-tu procent powierzchni kraju. W miastach, gdzie Jedynak ma nadajniki UKF, Program I ma tak samo dużo słuchaczy jak stacje komercyjne. Tymczasem, w miastach, gdzie radiowa Jedynka nie dysponuje częstotliwościami UKF, słuchalność tygodniowa stacji jest aż 10 punktów procentowych niższa od słuchalności ogólnopolskich rozgłośni komercyjnych. Zdaniem dziennikarzy Radiowej Jedynki tylko możliwość odbioru ich programu w całej Polsce na falach UKF pozwala skutecznie wywiązywać się z zadań nałożonych na publiczne radio przez ustawę o radiofonii i telewizji.

10:41 07/05/2001

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)