Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

s Ostrzejsze przepisy w sprawie reklamy alkoholu

0
Podziel się:

s Ostrzejsze przepisy w sprawie reklamy alkoholu

TYTUŁ AGENCJA GODZ. CZAS
s Ostrzejsze przepisy w sprawie reklamy alkoholu IAR2r 27 12:34 1:25
s Ostrzejsze przepisy w sprawie reklamy alkoholu
s Ostrzejsze przepisy w sprawie reklamy alkoholu

Parlament zaostrzył przepisy dotyczące reklamy
alkoholu.

s Ostrzejsze przepisy w sprawie reklamy alkoholuTYTUŁ AGENCJA GODZ. CZAS s Ostrzejsze przepisy w sprawie reklamy alkoholu IAR2r 27 12:34 1:25 s Ostrzejsze przepisy w sprawie reklamy alkoholu s Ostrzejsze przepisy w sprawie reklamy alkoholu Parlament zaostrzył przepisy dotyczące reklamy alkoholu. Sejm przyjął większość senackich poprawek do ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Najważniejsze zapisy ustawy to dopuszczenie reklamowania napojów alkoholowych do 18-tu procent czyli faktycznie piwa i wina. Reklama tych napojów będzie możliwa w radiu i telewizji między godziną 23-cią a 6-tą rano. Parlament zakazał reklamy tych napojów na bilbordach i plakatach. Zakazał też reklamy alkoholi na pierwszych stronach gazet. Wprowadzono również zapisy mające uniemożliwić kryptoreklamę alkoholu. Ograniczono także zasadę sponsoringu przez producentów alkoholu dokładnie precyzując gdzie i w jakich okolicznościach może pojawić się logo ich firmy. W telewizji na przyklad będzie to możliwe jedynie
pokazując logo firmy bez komentarza lektora. Ustawa zmieniła też definicję napoju alkoholowego. Do tej pory piwa bezalkoholowe mogły mieć do półtora procent alkoholu. Po wejściu w życie ustawy będą mogły mieć najwyżej pół procent. Producenci mają rok od wejścia w życie ustawy na dostosowanie się do tego zapisu. Senackie poprawki przechodziły na ogół większością głosów posłów wszystkich klubów sejmowych. 12:31 27/04/2001

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)