Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Sygnały Dnia - M.Borowski o reklamowaniu alkoholu

0
Podziel się:

Marszałek Sejmu Marek Borowski przyznał, że wczorajsza debata i głosowanie w sprawie liberalizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości wzbudzały wiele emocji. Najważniejsze zmiany dotyczą umożliwienia reklamowania piwa w radiu i telewizji od godziny 20.

00, a nie jak dotychczas od 23.00.

Marek Borowski - gość Sygnałów Dnia w Programie Pierwszym Polskiego Radia - wyjaśnił, że szerszymi możliwościami reklamowania piwa zainteresowani są nadawcy radiowi i telewizyjni, browary, ale też organizatorzy sportowych imprez i kluby sportowe. Nowelizacja przywraca bowiem też możliwość wystawiania reklam piwa na stadionach w czasie imprez sportowych.

"Budżety klubów sportowych strasznie ucierpiały z tego powodu, że tak ważny sektor gospodarki nie mógł się reklamować i nie płacił im za to pieniędzy, ale co ważniejsze - z wpływów z reklam piwa, będzie robiony odpis, z którego będa finansowane pozalekcyjne zajęcia sportowe w szkołach" - powiedział marszałek Sejmu.

Znowelizowana wczoraj ustawa przewiduje, że 10 procent wpływów z reklamy piwa trafi na dofinansowanie obiektów sportowych dla dzieci i młodzieży.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)