Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Zapoczątkowano kampanię "Czysty Punkt" przeciwko drukom bezadresowym

0
Podziel się:

"Nie życzę sobie druków bezadresowych" - już wkrótce naklejki z takim napisem pojawią się na skrzynkach pocztowych, drzwiach mieszkań i bramach. A to za sprawą Federacji Konsumentów i Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, które zapoczątkowały dzisiaj kampanię "Czysty Punkt".

Naklejony znaczek będzie sygnałem dla listonoszy i akwizytorów, że właściciel nie chce otrzymywać reklam i innych niezaadresowanych druków.

Małgorzata Niepokulczycka prezes Federacji Konsumentów powiedziała, że wielu konsumentów zgłasza się do Federacji z prośbą o rozwiązanie problemu niechcianych rekalm. Według nich bowiem, stos reklam w skrzynkach lub pod drzwiami może być sygnałem dla złodziei, że nikogo nie ma w domu.

Małgorzata Niepokulczycka wyraziła nadzieję, że listonosze i akwizytorzy będą respektowali wolę mieszkańców, którzy nakleją znaczek na skrzynki lub drzwi swoich domów. Dodała, że leży to w interesie osób prowadzących biznes, gdyż firmy takie przestaną być postrzegane jako coś namolnego, zagrażającego bezpieczeństwu gospodarstwa domowego.

Naklejki można dostać w klubach Federacji Konsumentów w całym kraju lub zamówić przez stronę internetową stowarzyszenia SMB - www.smb.pl. Jesienią naklejki będą dołączane do największych ogólnopolskich gazet. Małgorzata Niepokulczycka powiedziała, że akcja jest bezterminowa więc Federacja będzie szukała różnych sposobów rozprowadzania naklajek.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)