Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Z jego usług korzysta więcej Polaków niż je w McDonalds

Możesz nawet tego nie zauważać, ale korzystając z internetu na pewno spotkałeś się z usługą, którą oferuje firma PushPushGo. To platforma do wysyłki i automatyzacji powiadomień push i web push. Jak się zdobywa klienta w takiej działalności? Niełatwo – trzeba na przykład porozmawiać aż z 42 osobami w jednej firmie, by przekonać ją do skorzystania z tych usług. Czy warto? Nino Dżikija rozmawia z Arturem Łabanowskim, współzałożycielem i dyrektorem sprzedaży PushPushGo.

9
Podziel się:
KOMENTARZE
(9)
Gość
5 lata temu
Czy to nie jest Polka, ma akcent rosyjski.?
Frrw
5 lata temu
W/o ukranizuje Polske
Paweł Frydlew...
5 lata temu
Zaczynają od kłamstwa, masakra znów brak rzetelnych informacji 🤦🏻‍♂️ skąd to porównanie chyba zazdrość zżera 🤷🏻‍♂️ zresztą każdy wie że to głupoty bo każdy MC zna a z tego gościa usług nikt już nie korzysta 🙆🏻‍♂️ więc albo wezmicie się do prawdziwej pracy albo dalej będziecie robić sobie jaja z Polaków, ja cierpliwość straciłem do tak dennych i słabych artykułów opartych na niewidzy i manipulacji, ekonomiści od 7 boleści.
Twój nick
5 lata temu
Ta laska bełkocze.. nie kumam, to mam być wywiad po polsku? Kiedyś, aby publicznie występować, trzeba było co najmniej umieć mówić, mieć nienaganną dykcję i się na czymś znać, a teraz?
jezdni najbar...
5 lata temu
rzeczy jakie są na www, jak baba na bazarze krzycząca: pyzy! gorące pyzy! czy może udostępnić skrypt blokujący to badziewie?