Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. PBE
|

Deichmann przebił w Polsce magiczną granicę. Większe obroty obuwniczego giganta

15
Podziel się:

Niemiecka sieć sklepów obuwniczych zwiększyła w ubiegłym roku zyski i dobiła do obrotu 1 mld zł brutto. W Polsce firma sprzedała 9 mln par butów, o ponad 1,3 mln więcej niż w 2021 r.

Deichmann przebił w Polsce magiczną granicę. Większe obroty obuwniczego giganta
Deichmann zwiększył swoje obroty w Polsce i na całym świecie (East News, Karol Makurat/REPORTER)

Niemiecka sieć sklepów Deichmann, która ma swoje lokale w kilkudziesięciu krajach w Europie oraz w Stanach Zjednoczonych pochwaliła się udanym 2022 r. Obroty spółki wzrosły w Polsce o 1/3 i sięgnęły 1 mld zł brutto - informują wiadomoscihandlowe.pl.

W 266 sklepach w naszym kraju udało się sprzedać 9 mln par butów, czyli o 1,3 mln więcej niż w 2021 r.

- Z naszą ofertą dotarliśmy nie tylko do naszych stałych odbiorców, ale również udało nam się przyciągnąć do naszych sklepów nowych klientów. Modna i stale poszerzana o kolejne, znane marki oferta z pewnością również miała wpływ na nasz wynik - ocenił dla "Wiadomości Handlowych", prezes Deichmann-Obuwie Mariusz Kulik.

Według samej firmy na wzrost sprzedaży miała wpłynąć kampania reklamowa, w tym ukazujące się w telewizji spoty z wokalistką Sylwią Grzeszczak.

Na całym świecie sklepy Deichmann osiągnęły 8,1 mld euro brutto obrotu. To znacznie więcej niż w 2019 r. (jeszcze przed pandemią COVID-19), gdy obroty wyniosły 6,4 mld euro.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(15)
zygix
11 miesięcy temu
Mi też odrzucili reklamacje tenisówek za 60zł. Przy takich obrotach to śmieszne pieniądze. Nigdy tam nic już nie kupię.
Ewa
rok temu
Dwie reklamacje i dwie odrzucone. Ich tłumaczenie jest wręcz śmieszne. Podałam do Sądu i od razu podkulili ogon. Zdecydowanie nie polecam zakupów w tym sklepie.
Wrocławianin
rok temu
Najważniejsze, że klient ma wybór. Jeśli mu się coś nie podoba - jakość czy materiał butów, kraj pochodzenia firmy, cena może nie kupować. Ale może wybrać. Moje doświadczenia z firmą Deichmann są pozytywne - zakupiony towar był odpowiedni do ceny. A w przypadku reklamacji byłem załatwiany OD RĘKI. Składam reklamację, kasa do ręki. I tyle. Dla odmiany w dużej polskiej sieci (w skrócie 3 cycki) reklamacja była dwukrotnie - złożona i odwołanie - odrzucona. Wyglądało to tak: półbuty po ok. 9 miesiącach zaczęły jesienią przemakać. Reklamacja - odrzucona z powodu "zbyt intensywnej eksploatacji". Tak jakby w butach nie można było chodzić więcej niż np 3 godziny dziennie. I broń Boże po mokrej nawierzchni. A ja wg firmy chodziłem 16 godzin dziennie. Odwołanie: to samo, odrzucone. Teraz już wiem - cycki obejdą się bez moich zakupów. To że firma jest polska nie jest dla mnie argumentem - mam być właściwie załatwiany. Jakość firmy poznaje się w sytuacjach konfliktowych. Miałem też sytuację z reklamacją kupując stół w duńskiej sieciówce. Po przywiezieniu okazało się, że dwa elementy były pęknięte. Wystarczyło zrobić zdjęcie uszkodzonych elementów, zdjęcie paragonu i wysłać e-mail z opisem. Szybka odpowiedź i za 3 dni dotarła paczka z elementami. I co, można? Można. A 3 cycki - never, nigdy, plus jamais, nikagda. Weźcie pod uwagę to, że patriotyzm nie zastąpi przyzwoitości.
!!!!
rok temu
przecież tam sam plastik, a ceny z sufitu !!!!
!!!!
rok temu
przecież tam sam plastik, a ceny z sufitu !!!!