, m.in. Skarbem Państwa i bankami, na temat jej restrukturyzacji, oraz z potencjalnym inwestorem na Żeraniu, brytyjskim MG Roverem.
Akcjonariusze Daewoo-FSO mają zdecydować o zwolnieniu do 1.480 osób z nieco ponad 3.000 zatrudnionych i zmienić uchwały dotyczące wniesienia majątku do New Small Company (NSC), która ma przejąć od firmy produkcję samochodów, oraz podwyższenia kapitału Daewoo-FSO.
Wierzyciele mają do 1 lipca odpowiedzieć na propozycję udziału w restrukturyzacji spółki.
Wierzyciele muszą zgodzić się na restrukturyzację Daewoo-FSO, ponieważ wiąże się ona z umorzeniem całości lub części zadłużenia żerańskiej spółki.
Skarb Państwa ma obecnie 9,19 proc. akcji Daewoo-FSO Motor, a koreański Daewoo Motor 88,67 proc.
Daewoo-FSO jest zadłużone na 591 mln zł w sześciu polskich bankach: BPH PBK, Banku Handlowym, Pekao SA, Millennium, ING Banku Śląskim i Kredyt Banku.