Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

s trwa Tydzień Mediów - apel o płacenie abonamentu

0
Podziel się:

s trwa Tydzien Mediów - apel o placenie abonamentu

TYTUŁ AGENCJA GODZ. CZAS
s trwa Tydzień Mediów - apel o płacenie abonamentu IAR4r 13 14:18 2:41
s trwa Tydzień Mediów - apel o płacenie abonamentu
s trwa Tydzień Mediów - apel o płacenie abonamentu


Dziś, w trzecim dniu kampanii Tygodnia Mediów
publicznych, ponad tysiąc firm i instytucji otrzymało list
przypominający o obowiązku wnoszenia opłat abonamentowych
za każdy posiadany odbiornik radiowy lub telewizyjny.

s trwa Tydzien Mediów - apel o placenie abonamentuTYTUŁ AGENCJA GODZ. CZAS s trwa Tydzień Mediów - apel o płacenie abonamentu IAR4r 13 14:18 2:41 s trwa Tydzień Mediów - apel o płacenie abonamentu s trwa Tydzień Mediów - apel o płacenie abonamentu Dziś, w trzecim dniu kampanii Tygodnia Mediów publicznych, ponad tysiąc firm i instytucji otrzymało list przypominający o obowiązku wnoszenia opłat abonamentowych za każdy posiadany odbiornik radiowy lub telewizyjny. Jak przypomina w liście przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Juliusz Braun, opłaty abonamentowe wynikają z samego faktu posiadania odbiornika i trzeba je wnosić również wtedy, jeżeli firma jest odbiorcą telewizji kalbowych czy satelitarnych. Juliusz Braun podkreśla także, że opłaty abonamentowe stanowią jedno z najważniejszych żródeł utrzymania telewizji publicznej i jej ośrodków regionalnych, zaś dla Polskiego Radia i jego publicznych rozgłośni regionalnych są podstawowym żródłem finansowania. W poniedziałek - Porozumienie na Rzecz
Mediów Publicznych popierające wnoszenie opłat abonamentowych za każdy posiadany odbiornik radiowy lub telewizyjny - podpisali przedstawiciele polskiego biznesu. Wczoraj, kampanię na Rzecz Mediów wsparły środowiska artystyczne. Jak zapewnił Informacyjną Agencję Radiową prezes BCC, Marek Goliszewski, przedstawiciele biznesu, którzy poparli w poniedziałek Porozumienie na Rzecz Mediów Publicznych będą w dalszym ciągu przypominać właścicielom firm o wnoszeniu opłat abonamentowych za wszystkie posiadane odbiorniki radiowe i telewizyjne. Marek Goliszewski poinformował także, że - oprócz przypominania o obowiązku opłat - BCC przygotuje również specjalny system gratyfikacji tych przedsiębiorców, którzy najszybciej i najrzetelniej zareagują na apel wspierania mediów publicznych. Także Prezes Polskiej Rady Biznesu, Zbigniew Niemczycki w rozmowie z Informacyjną Agencją Radiowa zapewnił, że sprawdzi, czy w jego firmach abonamet radiowo - telewizyjny jest opłacany regularnie. Z około 3 milionów zarejestrowanych w Polsce
firm i instytucji, abonament radiowo - telewizyjny płaci jedynie 3 procent posiadaczy odbiorników. Do piątku, 15 grudnia, pod bezpłatnym numerem telefonu 0 800 666 000 można także uzyskać informacje na temat sposobów opłaty abonamentu radiowo-telewizyjnego w firmach oraz wysokości tych opłat. Jutro (w czwartek) dalsza część kampanii na rzecz mediów publicznych - będzie prowadzona na pocztach. Niezależnie od liczby posiadanych odbiorników, jedną opłatę za radio i telewizor - uiszczają: osoby fizyczne, publiczne zakłady opieki zdrowotnej, żłobki, publiczne jednostki organizacyjne systemu oświaty, państwowe szkoły wyższe oraz domy opieki społecznej. 14:17 13/12/2000

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)