Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Nowe ubezpieczenia dla VIP-ów w Commercial Union

0
Podziel się:

Commercial Union uzupełniło swoją ofertę ubezpieczeń mieszkaniowych i ubezpieczeń następstw nieszczęśliwych wypadków o polisy dla klientów o szczególnych wymaganiach i oczekiwaniach, określanych często mianem VIP-ów.

Nowe ubezpieczenie mieszkaniowe to Locum Rezydencja, zaś ubezpieczenie NNW – Rozsądny Partner Prestiż.

W wersji standardowej obejmuje pakiety usług home assistance oraz medical assistance. Nowa polisa uzupełnia oferowane już przez Towarzystwo ubezpieczenia mieszkaniowe: Moje Locum (polisa wystandaryzowana) oraz Locum Apartament (dla klientów zainteresowanych szerszym zakresem ochrony).

'W naszej ocenie ubezpieczenie Locum Rezydencja daje najszerszy zakres ochrony wśród proponowanych na polskim rynku ubezpieczeń mieszkaniowych' – powiedział Ryszard Bociong, prezes CU Polska Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych SA.

'Nowe ubezpieczenie NNW Rozsądny Partner Prestiż spełnia oczekiwania klientów zamożnych, zainteresowanych ubezpieczeniami w szerokim zakresie i na wysokie sumy. Suma ubezpieczenia w ramach tej polisy może wynieść nawet milion złotych' – powiedział prezes Bociong.

Podobnie jak ubezpieczenie Locum Rezydencja, Rozsądny Partner Prestiż pozwala na korzystanie z pakietu medical assistance. Wprowadzona polisa NNW dla VIP-ów uzupełnia dotychczasową ofertę w tym zakresie, obejmującą dwie wersje polisy indywidualnej (Rozsądny Partner 1 i Rozsądny Partner 2) oraz polisę grupową Grono.

'Mamy teraz kompletną ofertę dla różnych grup klientów indywidualnych. Dotychczasowe wyniki sprzedaży utwierdzają nas w przekonaniu, że decyzja zaoferowania produktów dla gospodarstw domowych była słuszna. Ubezpieczenia indywidualne mają znaczny wkład w wysoką dynamikę przypisu składki naszego Towarzystwa, wynoszącą w pierwszym półroczu wyniosła 27 proc. w przypisie brutto i 65 proc. w ujęciu netto' – podkreślił Ryszard Bociong.

wiadomości
porady
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)