Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

IMS wypłaci wyższą dywidendę za 2014 rok

0
Podziel się:

Spółka chce wypłacić o 100 procent więcej niż rok wcześniej.

IMS wypłaci wyższą dywidendę za 2014 rok
(Quora)

Zarząd Internet Media Services (IMS)
zmienił rekomendację dotyczącą dywidendy za 2014 rok, proponując przeznaczenie na nią ok. 2,7 mln zł, co da wypłatę w wysokości 8 gr na akcję (wobec odpowiednio ok. 2,0 mln zł i 6 gr na akcję wcześniej).

"Nowa rekomendacja wynosi 8 gr/akcję, tj. ok. 2,7 mln zł (dokładna wartościowo kwota dywidendy wyliczona zostanie po zakończeniu transz skupu akcji własnych przypadających przed dniem dywidendy), przy poprzedniej rekomendacji 6 gr/akcję, tj. ok. 2 mln zł. Podwyższenie rekomendacji wynika z bardzo dobrej i stabilnej sytuacji finansowej grupy kapitałowej IMS." - czytamy w komunikacie.

Nowa wysokość dywidendy na 1 akcję oznacza 100% wzrostu w porównaniu do dywidendy wypłaconej za rok 2013, podano również.

IMS podkreśla, że rekomendacja jest zgodna z polityką dywidendy, stanowiącą o corocznym przeznaczaniu części wypracowanego zysku (między 30% a 50%) do podziału między akcjonariuszy.

"Pozostała część zysku alokowana będzie w inwestycje w najbardziej rentowne segmenty działalności oraz nowe projekty powiększające przychody i zyski grupy IMS." - czytamy dalej.

Spółka tworzy grupę kapitałową, w skład której wchodzą 3 podmioty bezpośrednio zależne. Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), wideomarketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych).

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)