Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Są dane o wpływach z reklam TVN i Polsatu

1
Podziel się:

W dniach 3-9 października tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN.

Są dane o wpływach z reklam TVN i Polsatu
(tvn.pl, polsat.pl)

*W dniach 3-9 października tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. *

Udział ten wyniósł 19,4 proc., co oznacza prawie 71,4 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie ok. 18,6 proc., czyli wpływami rzędu 68,2 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 40,4 mln zł, czyli niewiele ponad 11-proc. udziałem. Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły prawie 32,5 mln zł, co daje blisko 8,9-proc. udział.

Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły 11,8 mln zł. Oznacza to, że miała ona ok. 3,2 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 367,3 mln zł wobec 369,8 mln zł tydzień wcześniej.

giełda
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(1)
bobo
5 lata temu
Nielsen i POpierajmy się nawzajem . Ohyda !!!