Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Jacek Bereźnicki
|

Wittchen nadal w Lidlu. Producent torebek podpisał z siecią umowę na 15 mln zł

1
Podziel się:

Debiut polskiej marki galanterii skórzanej w dyskoncie wzbudził kilka lat temu pewną sensację, ale teraz produkty stały się trwałym elementem oferty Lidla. Wittchen właśnie ogłosił, że podpisał z siecią kolejną umowę.

Lidl Plus: nowa aplikacja będzie dostępna już 15 marca 2019. To wstęp do sprzedaży online
Lidl Plus: nowa aplikacja będzie dostępna już 15 marca 2019. To wstęp do sprzedaży online (Wikimedia Commons CC BY-SA)

"Wittchen podpisał z firmą Lidl umowę, dotyczącą warunków współpracy w 2019 roku, o łącznej szacunkowej wartości 15,75 mln zł netto" - podano w zdawkowym komunikacie spółki.

Umowa dotyczy dostawy produktów polskiego producenta do sklepów Lidla w 2019 roku. Poprzednią umowę, o wartości 11 mln zł firmy podpisały w czerwcu 2018 roku.

Współpraca firm trwa już od kilku lat. W niektórych latach sprzedaż w Lidlu dawała polskiej firmie ponad 11 proc. całorocznych przychodów.

Zobacz także: Obejrzyj: walki w dyskontach. Oto ulubiony sport Polaków

Notowana od 2015 r. na warszawskiej giełdzie firma zwiększa nie tylko sprzedaż w dyskontach, ale również w internecie. Produkty Wittchena przez internet można również kupić na Ukrainie, w Rosji czy w Niemczech.

Wittchen poinformował też, że zarząd spółki rekomenduje, aby z 30,54 mln zł zysku osiągniętego w 2018 r., na wypłatę dywidendy zostało przeznaczone 18,18 mln zł.

Wynika z projektów uchwał na walne zgromadzenie spółki planowanego na 14 maja. Pozostałe 12,36 mln zł miałaby trafić na kapitał zapasowy.

Z zysku za 2017 rok Wittchen wypłacił 15,24 mln zł dywidendy.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(1)
Ewa
5 lata temu
Torebki Wittchena w Lidlu,biedronce są gorszego gatunku. Skóra gruba twarda,torebką ciężka. Beznadziejne ale Wittchen. Ładne jest tylko logo firmy.