Trwa ładowanie...
Zaloguj
Przejdź na
Kluczowa technologia w biznesie. Wybiera prezeska Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką
KFM
|zmod.

Kluczowa technologia w biznesie. Wybiera prezeska Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką

(Materiały prasowe, Olga Kozierowska)

W Akademii Biznesu Money pytamy ciekawych ludzi ze świata biznesu i nauki o kluczową - ich zdaniem - technologię dla rozwoju zdrowego i silnego biznesu. Olga Kozierowska, prezeska Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką nie ma problemu z decyzją.

ARTYKUŁ POWSTAŁ W RAMACH CYKLU:
Akademia Biznesu

W Akademii Biznesu Money pytamy liderów biznesu i nauki o to, jaką obecnie technologię uważają za kluczową dla rozwoju nowoczesnego i zdrowego biznesu.

- Technologią, która niesie obecnie ze sobą nieskończone możliwości dla biznesu, jest sztuczna inteligencja - widać to zresztą, chociażby w naszym konkursie Sukces Pisany Szminką Bizneswoman Roku, gdzie wśród nominowanych pojawia się coraz więcej firm wykorzystujących sztuczną inteligencję do najróżniejszych celów, od treningu głosu do wsparcia par starających się o dziecko metodą in vitro - tłumaczy Olga Kozierowska, prezeska Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.

- Jednak pamiętając o możliwościach, nie możemy zapomnieć o zagrożeniach, jakie niesie ze sobą ta technologia. Za największe w tej chwili uważam możliwość przyswajania przez sztuczną inteligencję uprzedzeń i stereotypów, za którymi idzie dyskryminacja. Były już przecież takie przypadki - wskazuje.

- Często dzieje się to bez świadomości jej twórców - osoby uczące boty zachowań same mają swoje nieświadome przyzwyczajenia i uprzedzenia, które wpływają na sposób programowania konwersacyjnej sztucznej inteligencji. Dlatego widzę jeszcze duży potencjał do pracy nad tą kwestią. Jednak nie możemy pozwolić, by obawy hamowały rozwój. Trzeba skupić się na edukacji w kierunku równości oraz na budowie narzędzi, które pozwolą rozwijać technologię w sposób mądry, odpowiedzialny i etyczny - kwituje Olga Kozierowska.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(6)
hehe
rok temu
w jaki sposób zarabia się pieniądze na fundacji - proszę mi to opisać na przykładzie Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką (w końcu jesteście "akademią biznesu" więc powinniście uczyć takich rzeczy swoich studentów). jeśli fundacje mają duży ROI to się zastanowię czy też nie otworzyć jakiejś fundacji
hehe
rok temu
zwiększcie poziom waszych artykułów bo inaczej ten portal straci sponsorów (takich jak lewiatan, BCC). lewiatan i BCC też musi patrzeć kogo sponsoruje bo inaczej te dwa kluby mogą stracić klubowiczów. teraz jest dużo różnych klubów przedsiębiorczości w polsce więc jest gdzie się zapisać
hehe
rok temu
"prezeska Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką nie ma problemu z decyzją." - czy fundacja jest firmą ? czy fundacja ma koszty ? a w jaki sposób fundacja robi przychody ? trzy pytania biznesowe
hehe
rok temu
ja już zwracałem uwagę temu dziennikarzowi żeby zapoznał się z definicją technologii (zawsze można też zapytać profesora bralczyka) na wikiepedii i wskazywałem że prawidłowo opracowana definicja jest w dyskusji (na wikipedii) a ten dziennikarz nie reaguje na feedback. czy właściciel portalu może wziąć na dywanik tego dziennikarza ?
hehe
rok temu
"Technologią, która niesie obecnie ze sobą nieskończone możliwości dla biznesu, jest sztuczna inteligencja" - sztuczna inteligencja (komputer z oprogramowaniem) nie jest technologią ponieważ nie zgadza się z definicją technologii. 1/wchodzimy na wikipedię i sprawdzamy hasło technologia, 2/wchodzimy na dyskusję (na wikipedii) i upewniamy się czy hasło technologia jest poprawnie opracowane. zaliczenie sztucznej inteligencji powoduje że ślimaka musimy zaliczyć do owoców a domy drewniane do artykułów spożywczych. oczywiście wypada dodać że sztuczna inteligencja nie istnieje bo jest tylko marketingowym fejkiem. proszę podnieść poziom merytoryczny artykułów na tym portalu bo przedsiębiorcy to nie gęsi i swój rozum mają